צביה וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן

הכוח מאחורי הרשתות החברתיות // טור אישי

היא מפעילה את העמוד הפרטי שלה ביעילות רבה, זוכה לאהדה ותוך כדי מקדמת עסקים וקשרים. צביה וילצ'ק עם המלצות לשיווק ברשת החברתית

מגדילים 22.10.2018

תמונה: צביה וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן

מאת: צביה וילצ'יק- הקהילה לפיתוח עסקי של ענף העיצוב והבניה

עד שלא נחשפתי לעולם הפרסום ברשתות החברתיות, לא האמנתי כמה כוח יש בעולם הזה.

מה שחשוב באמת להבין, הוא שדווקא בעידן הנוכחי שהכל כל כך נגיש, כל אחד יכול לפתח לעצמו ערוץ תקשורת משלו ברשתות החברתיות והדברים פשוטים ביותר. למה זה כדאי? כי אין עלויות פרסום בעמוד הפרטי וכי בזמן קצר אפשר להפוך למותג ברשת. מותג פירושו נחשקות, הלקוח רוצה אתכם ומוכן לשלם עבור העבודה שלכם.

אך על מנת שזה יצליח אנחנו חייבים ליצור בולטות ועניין, הרשת עמוסה באינפורמציה כזו או אחרת, ואנחנו צריכים לגרום לצופה לעצור את הרפרוף,  להתבונן ולהישאר בזיכרון. מה שאומר שאנחנו חייבים להביא אתנו משהו אחר, חדשני, יצירתי ובולט.

כיצד נפיק מקסימום תועלת משיווק ברשתות החברתיות?
הרשתות החברתיות הפכו כבר ממזמן לחלק בלתי נפרד מהשיווק והפרסום באינטרנט וכל בעל עסק מקטן ועד גדול חייב ליצור לעצמו נוכחות ובולטת טובה ברשתות החברתיות.

אבל איך עושים את זה בצורה המושלמת? סרטוני וידאו הם שם המשחק- הודיאו הינה המגמה החזקה ביותר בתחום הדיגיטלי. הוא מאפשר להעביר את המסר המדוייק בזמן הקצר ביותר, מושך את העין, הוא גורם לנו להתחבר לא רק למותג או למוצר אלא לאנשים מאחורי המותג והוא יצר את החיבור והנגישות. אם פעם כדי להגיע למישהו היינו צריכים מאוד להתאמץ, היום כולם נגישים וכולם שם, ובהודעה פשוטה אפשר להגיע למי שרק רוצים.

התוכן הוא המלך בעידן החדש
השקיעו בתוכן מקורי,  בעל ערך ללקוח. תראו ללקוחות שלכם שאתם מקצועיים ומומחים במה שאתם עוסקים. תוכן איכותי וטוב מושך כל הזמן קהל חדש ועל ידי כך תגדילו את מספר העוקבים שלכם ותוכלו ליצור קהל נאמן אל תנסו לפנות אל כולם, אלא רק לקהל הרלוונטי עבורכם. פנו רק לאלה שעשויים להביע בכם עניין.

דעת קהל ובאז קהילתי
בעידן הנוכחי כשהשיתוף הולך וגדל, אנשים מחפשים חוות דעת של אנשים אמיתיים על המוצר לפני שהם מקבלים החלטות. נסו ליצור מסה של חוות דעת ובאז קהילתי סביבכם, כגון עדויות, הוכחות חברתיות, המלצות וכו'.

נתחו את הביצועים שלכם ברשת החברתית
לא מספיק לייצר תוכן, אלא גם לבדוק שהתוכן מעניין ויש לו קהל שעוקב ונהנה לקבל את התכנים שיצרתם. היו כל הזמן במעקב אחרי הפרסומים שלכם.

השתמשו בתמונות

לכל תוכן שתייצרו מומלץ לצרף תמונה, אשר מושכת את העין ומגרה את הצופה.

ומניסיוני, עדיף תמונה שלכם, כך הצופים מתחברים יותר גם לתוכן וגם למותג.  

מיתוג אישי- זה לא המוצר, זה האנשים מאחורי המוצר. למי שיודע לעבוד נכון ברשתות החברתיות, הפרסום עובד!

שלכם באהבה

צביה וילצ'יק- הקהילה לפיתוח עסקי של ענף העיצוב והבניה

וילציק // צילום: יהודית הופמן מג'ר סטיילינג: אינגה אורל
וילציק // צילום: יהודית הופמן מג'ר סטיילינג: אינגה אורל
דרג את הכתבה

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

רקוויאם לשדה דב

שמאי המקרקעין ארז כהן, המתגורר ממש בסמיכות לשדה דב היה אמור להיות מאושר מההחלטה לסגור את הבאסטה אבל...
מגדילים 11.06.2019

לאן נעלם נגיד בנק ישראל?

פרופסור אמיר ירון נותר במגדל השן האקדמי, מה שאולי נוח מאוד למקבלי ההחלטות בממשלה אבל בעליל מאוד לא...
מגדילים 06.06.2019
נשמח לדבר אתך
נגישות