banner
ראובן קפלן, מנכל עמידר // צילום: ענבל מרמרי
ראובן קפלן, מנכל עמידר // צילום: ענבל מרמרי

מנכ"ל עמידר, ראובן קפלן, פרש מתפקידו

קפלן הודיע כי יצטרף לחברת הזנק בינ"ל בתחום הרפואי ונפרד ברוח טובה מהשירות הציבורי: "השירות במגזר הציבורי בכלל ובעמידר בפרט, היווה עבורי הזדמנות להיות חלק משינוי"

תמונה: ראובן קפלן // צילום: ענבל מרמרי

לאחר כ-4 שנים בתפקיד, הודיע היום ראובן קפלן על סיום תפקידו כמנכ"ל החברה הלאומית לשיכון, "עמידר החדשה" והצטרפותו לחברת סטארט – אפ בינלאומית בתחום הרפואי.

קפלן, שנבחר במרץ 2015  לכהן כמנכ"ל ע"י דירקטוריון חברת עמידר, הגיע אל הסקטור הממשלתי לאחר שמילא שורת תפקידים בכירים במגזר הפרטי. "במהלך כהונתו בעמידר, הוביל קפלן את החברה למספר מהלכים משמעותיים, ביניהם, שינוי ארגוני שכלל פרישת 120 עובדים וחתימה על הסכם קיבוצי חדש, מיזוג חברת השיכון הירושלמית "פרזות" אל עמידר, חתימה על הסכם ניהול מעודכן מול המדינה, הפיכת עמידר לזרוע הביצוע הלאומית בתחום ההתחדשות העירונית, כניסתה של החברה לפרויקטים בתחום היזמות העסקית, כגון תמ"א 38 ופינוי-בינוי וכן הקמת אגף "קשרי קהילה" להעצמת קהילת דיירי הדיור הציבורי בישראל", כך נמסר מחברת עמידר.

בהודעתו  לדירקטוריון החברה ציין קפלן כי: "השירות במגזר הציבורי בכלל ובעמידר בפרט, היווה עבורי הזדמנות להיות חלק משינוי חיובי הנוגע לחייהם של עשרות אלפי משפחות בישראל והעניק לי משמעות וסיפוק רב. אני מודה לשר הבינוי והשיכון וליו״ר הדירקטוריון על האמון הרב שנתנו לי. תודתי גם לדירקטוריון החברה, להנהלה ולעובדי החברה המסורים על שיתוף הפעולה המוצלח״.

יו"ר עמידר, איתמר ברטוב מסר: "ראובן מילא את תפקידו במקצועיות, מצוינות ללא פשרות ויחד עם זאת ברגישות רבה. מסירותו למטרה, להצעיד את תחום הדיור הציבורי קדימה, לצד התמודדותו המוצלחת מול האתגרים הרבים בתחום, השאירו חותם משמעותי ונטבעו היטב בתרבות הארגונית החדשה שהנהיג. אני מודה לראובן על השירות ועל השליחות שראה בתפקידו כאן בעמידר ומאחל לו את מלוא ההצלחה בדרכו המקצועית החדשה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות