banner
פרויקט ח -300 בחולון- קבוצת אאורה // קרדיט: ברק ברינקר
פרויקט ח -300 בחולון- קבוצת אאורה // קרדיט: ברק ברינקר

חברת אאורה מדווחת על טופס אכלוס לפרויקט ח-300 בחולון

העודפים בפרויקט הסתכמו בכ-30 מיליון שקל, מהם משכה החברה כ-10 מיליון שקל, ובכוונתה למשוך את יתרת העודפים בסך של כ-20 מיליון כתזרים מזומנים לפעילות השוטפת

חברת אאורה ישראל מדווחת לבורסה לניירות ערך בת"א, על השלמת פרויקט ח-300 בחולון. החברה קיבלה מעיריית חולון טופס 4 לפרויקט ותחל באכלוס הדירות. כל הדירות בפרויקט נמכרו. העודפים בפרויקט הסתכמו בכ-30 מיליון שקל, מהם אאורה כבר משכה כ-10 מיליון שקל, ובכוונתה למשוך את יתרת העודפים בסך של כ-20 מיליון שישתחררו בשבועות הקרובים – שישמשו אותה כתזרים מזומנים לפעילות השוטפת.

הפרויקט כולל בניין בן 13 קומות ובו 50 דירות בתמהיל של דירות 5-6 חדרים, דירות גן דופלקס בנות 7 חדרים ופנטהאוזים בני 6 חדרים. החברה זכתה במכרז על הקרקע ב-2015 בהתמחרות במסגרת הליך של פירוק שיתוף בין בעלי המגרש. החברה התקשרה עם חלק מבעלי המגרש בעסקת קומבינציה, ואת היתרה רכשה במסגרת המכרז. 

יעקב אטרקצ'י - מנכ"ל ומבעלי חברת אאורה // צילום: ראובן קופיצ'ינסקי
יעקב אטרקצ'י – מנכ"ל ומבעלי חברת אאורה // צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים מסר כי: "אנו מאמינים מאוד בעיר חולון – סימנו אותה כבר לפני מספר שנים כיעד אטרקטיבי. החברה יוזמת, מתכננת ומקימה כיום מספר פרויקטים בשכונות החדשות בעיר עם מאות יחידות דיור. נמשיך ונבחן השקעות נוספות והרחבה של פעילותנו בעיר". 

עוד מדווחת החברה, כי היא צופה השלמתם של שני פרויקטים שבגינם ניתן למשוך עודפים משמעותיים: פרויקט "אונו וואלי" בקריית אונו – שלב א' ויהוד-מונוסון – "הגנים התלוים" – מגרש 5. בתוך כך, החברה השלימה בחודשים האחרונים מכירת שלוש קרקעות עם תזרים כולל של 68 מיליון שקל, קיבלה התחייבות מבנקים לשחרר כ-195 מיליון שקל מחשבונות ליווי בפרויקטים שמסתיימים עד סוף השנה ורשמה הנפקת זכויות בהשתתפות בעל השליטה יעקב אטרקצ'י בהיקף של כ-19 מיליון שקל. במימוש מלא של האופציות תכניס החברה 24 מיליון שקל נוספים. 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות