banner
הדמייה מרלוג גדרות // יח"צ
הדמייה מרלוג גדרות // יח"צ

גב-ים מקימה מרלו"ג חדש שיושכר בכ-4 מיליון שקל

גב-ים מקימה מרלו"ג חדש בשטח של כ-7,600 מ"ר בתחומי המועצה האזורית גדרות ותשכיר אותו תמורת למעלה מ-4 מיליון שקל בשנה לחברת אגם לוגיסטיקה ואחסנה בע"מ

הדמייה מרלוג גדרות // יח"צ

גב-ים חתמה היום על הסכם שכירות עם חברת אגם לוגיסטיקה ואחסנה בע"מ, לפיו היא תקים עבור השוכרת מרלו"ג חדש בשטח של כ-7,600 מ"ר עילי, באזור התעשיה גדרות, בסמוך לכביש 6. השוכרת תשכור את המרלו"ג לתקופה של 10 שנים, בתמורה לדמי שכירות למעלה מ-4,000,000 ש"ח בשנה. 

כזכור, בספטמבר 2019 זכתה גב-ים במכרז לרכישת זכויות החכירה בחטיבת קרקע בשטח של כ-40 דונם, הכוללים זכויות בניה להקמת כ-30 אלף מ"ר, המיועדים ללוגיסטיקה, במועצה האזורית גדרות. על-גבי חלק מהקרקע קיים מבנה לוגיסטי בשטח של כ-10,000 מ"ר, המושכר במלואו. בתמורה, שילמה גב-ים סך של כ-107 מליון ש"ח. 

אבי יעקובוביץ׳ // צילום: אלדד רפאלי
אבי יעקובוביץ׳ // צילום: אלדד רפאלי

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום: "גב-ים הציבה לעצמה כיעד את הרחבת הפעילות בתחום המרכזים הלוגיסטיים, המסומן כאחד ממוקדי הפעילות העתידיים, וזאת במקביל לצמיחה הטבעית של החברה בתחום ההייטק והמשרדים, ליבת פעילותה. תחום המרכזים הלוגיסטיים חווה ביקושים ערים, בין היתר על רקע הגידול בהיקפי המסחר המקוון, הצורכים שטחי אחסון עם נגישות וסמיכות לצירי תנועה ראשיים, לנמלים ולמרכזי הצריכה המרכזיים".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות