banner
פינת מסריק של קבוצת כנען // itstudio
פינת מסריק של קבוצת כנען // itstudio

פנטהאוז בכ-30 מיליון שקל במקום מבנה המוסד לביטוח הלאומי

בשל מגבלות ההתחדשות העירונית בתל אביב, תוכנן בפרויקט ממ"ק בקומות במקום ממ"דים בדירות. עד כה שווקו עד כה 15 דירות בשווי כולל של כ-120 מיליון שקל

פינת מסריק של קבוצת כנען // itstudio

המוסד לביטוח לאומי שעל חורבותיו נבנה הבניין, הוקם בשנת 1952 כאחד מאבני הדרך בתקומת המדינה ונרכש במכרז של הביטוח הלאומי בשנת 2009. הפרויקט החדש "פינת מסריק", נבנה על בסיס תב"ע היסטורית של כיכר מלכי ישראל מתקופת המנדט, כאשר הליך רישוי כלל תוספת זכויות מכוח תמ"א 38/2 והוא כולל  7 קומות ו-16 יח"ד, שטחי מסחר וחניון אוטומטי תת-קרקעי. בקומת הגג יבנה פנטהאוז יחיד בעל מפלס אחד, שכאמור ייצא לשיווק ויוצע למכירה ב- 27 מיליון שקל ברמת מעטפת. הפנטהאוז בשטח של 200 מ"ר ומרפסת בשטח של 114 מ"ר וכן, 70 מ"ר נוספים על גג הפנטהאוז עם הכנה לבריכה. 

קבוצת כנען, הבונה את הפרויקט, מציינת כי בפרויקט תוכנן ממ"ק בקומות (מרחב מוגן קומתי) במקום ממ"דים בדירות. בחברה מדווחים כי בפרויקט המתאכלס בימים אלו, שווקו עד כה 15 דירות בשווי כולל של כ- 120מיליון שקל.  הדירה היקרה ביותר שנמכרה בפרויקט היא מיני פנטהאוז בשטח של 148 מ"ר בתג מחיר של 14 מיליון שקל. מבדיקת עסקאות הרכישה של יחידות הדיור בפרויקט, עולה כי מחירי הדירות בתחילת השיווק בפרויקט עמדו על 50,000 ₪ למ"ר ואילו בשיווק הדירות האחרונות הם הגיעו ל 76,000 ₪. נתון המשקף עליה של 52% במחירים מתחילת שיווק הפרויקט ועוד סופו. "נתון זה מאפיין את העלייה במחירי דירות היוקרה  בצפון הישן של תל אביב בפרט ותל אביב בכלל בשנה וחצי האחרונות. מרבית הרוכשים ב"פינת מסריק" הנם אנשים עמידים תושבי תל אביב והמרכז", אומרים בחברה.

איל הנדלר, יו"ר קבוצת כנען, מסר כי: "מספרם של הפרויקטים בהליכי התחדשות עירונית ברבעים 3 ו 4  בתל אביב הנו ספור. פעם אחת בשל היותם של חלק מהנכסים תחת קטגורית שימור מחמיר ופעם שנייה, בשל סכסוך שהתגלע לאחרונה בין עיריית תל אביב לבעלי נכסים בעקבות דרישה לתשלום היטלי השבחה גבוהים על נכסים הראויים להליך תמ"א 38 להם פטורים מכוח התכנית. פינת מסריק הוא פרויקט נדיר וייחודי בנוף העירוני.  הוא נמצא במיקום מיוחד במינו, בלב הפועם של תל אביב, בין מרכזי התרבות שלה, אזורי הבילוי המרכזיים וסמוך לחוף הים, דיזינגוף סנטר וכיכר רבין. הפרויקט משלב בין מודרניות ונוסטלגיות יחד עם חווית מגורים אורבנית בבניין שעבר התחדשות עירונית קלאסית. גם עליית המחיר בפרויקט לאורך הזמן ששווק משקפת את ההתעניינות והביקוש של תושבי תל אביב והמרכז לגור באזור זה". 

הפרויקט הוקם בתכנון בר אוריין אדריכלים, ועיצוב הפנים בתכנון האדריכל נסטור סנדבק וטל צור הנדלר.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות