banner
עופר נמרודי // ורדי כהנא
עופר נמרודי // ורדי כהנא

הכשרת הישוב בחרה באפקון להקמת מגדל בהיקף של כ-249 מיליון שקל

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "הקמפוס היוקרתי בבני ברק, הינו אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים, אשר צפוי לתרום עם השלמתו לגידול משמעותי בנכסים המניבים ובתוצאות הכספיות של קבוצת הכשרת הישוב"

תמונה: עופר נמרודי // צילום: ורדי כהנא

חברת הכשרת הישוב מדווחת כי התקשרה בהסכם עם חברת אפקון בניה, שתשמש כקבלן שיבצע את פרויקט מגדל המשרדים C, בקמפוס הכשרת הישוב בבני-ברק. ההתקשרות הינה להקמת מגדל משרדים בן 49 קומות, 4 קומות מרתף וקומת מסחר למסירה ברמת מעטפת, לא כולל עבודת גמר, וללא עבודות ביסוס, אשר כבר בוצעו. מועד תחילת העבודות נקבע לחודש יוני 2019, ואפקון התחייבה לסיים את העבודות בתוך 42 חודשים. סכום ההתקשרות בגין הקמת הפרויקט עומד על  כ-249 מיליון שקל. את הכשרת הישוב ייצג בהסכם עו"ד ארז תיק, ממשרד ארז תיק ושות'.

קמפוס הכשרת הישוב // בר לוי אדריכלים
קמפוס הכשרת הישוב // בר לוי אדריכלים

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "קמפוס הכשרת הישוב בבני ברק, הממוקם בלב אזור הביקוש BBC, הינו פרויקט דגל שלנו, שיכלול 3 מגדלים חדישים למשרדים, מסחר וסיעוד. אנו שמחים על ההתקדמות בהתאם לאבני הדרך שנקבעו לפרויקט, בו החתימה על ההסכם ותחילת העבודות להקמת מגדל C הינם במקביל לסיום העבודות במגדל A, אשר אכלוסו צפוי להתחיל במהלך הרבעון השלישי של 2019. הקמפוס היוקרתי בבני ברק, הינו אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים שאנו שוקדים על פיתוחם, אשר צפוי לתרום עם השלמתו לגידול משמעותי בנכסים המניבים ובתוצאות הכספיות של קבוצת הכשרת הישוב. אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם קבוצת אפקון, אשר נהנית ממוניטין, וניסיון מוכח ורב שנים בהקמת פרויקטים רחבי היקף, ובטוחים שלשילוב הכוחות בין הכשרת הישוב לאפקון תהיה תרומה משמעותית להצלחת הפרויקט".   

קמפוס הכשרת הישוב הינו פרויקט המוקם על שטח הידוע כ"מתחם ארגמן", אשר שוכן על ציר ז'בוטינסקי במרכז העסקים BBC בבני ברק, והכולל 3 מגדלים: מגדל C, לגביו נחתם הסכם ההקמה עם אפקון,  אשר יכלול שטחי משרדים בהיקף של כ- 60,000 מ"ר, מתוכם חלק החברה הוא כ- 46,800 מ"ר; מגדל A בן 40 קומות שמתוכו לחברה כ-13,000 מ"ר שטחי משרדים, 130 חניות המשווקות למכירה, ו-1,800 מ"ר שטחי מסחר המיועדים להשכרה. הקמת בניית מגדל A, שהתבצעה במסגרת קבוצת רכישה, נמצאת בשלבי סיום, ואכלוסו צפוי להתחיל במהלך הרבעון השלישי של שנת 2019;  ו- מגדל B המצוי בשלבי בתכנון, והמיועד לשמש כבנין רפואי בשטח כולל של כ- 50,000 מ"ר, מהם כ- 14,000 מ"ר מיועדים למרפאות, וכ- 36,000 מ"ר מיועדים למרכז גריאטרי, הכולל כ- 1,000 מיטות, וכן כ- 3,000 מ"ר למסחר ו- 600 מקומות חניה.

ישראל רייף // צילום: עזרא לוי
ישראל רייף // צילום: עזרא לוי

ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות: "אנו שמחים לשתף פעולה בפרויקט חשוב ואסטרטגי זה עם הכשרת הישוב, שהינה לקוח איכותי ובעל איתנות פיננסית. זכיית אפקון בפרויקט זה, בהמשך ישיר לפרויקטים המשמעותיים בהם זכתה לאחרונה, הינה הבעת אמון נוספת בחברה ומשקף את מיצובה כאחת מחברות התשתית והמערכות הגדולות והמובילות במשק".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות