banner
אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב // יחצ
אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב // יחצ

מנרב תקים קריה משפטית ובסיס כליאה בנווה צדק בבית ליד

הפרויקט כולל ביצוע עבודות תשתית והקמה של עשרים מבנים  בשטח כולל של כ- 33 אלף מ"ר, התמורה הצפויה מסתכמת בכ-236 מיליון שקל

אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב // יחצ

מנרב אחזקות מדווחת על המשך הרחת פעילותה בתחום הבניה והניהול ההנדסי: חברת הבת של החברה, מנרב הנדסה ובנין בע"מ, זכתה במכרז לביצוע העבודות בפרויקט להקמת מבנים ותשתיות במתחם נווה צדק, קריה משפטית ובסיס כליאה (מ.ק 21) של משרד הביטחון בבית ליד. הפרויקט כולל עבודות תשתית, פיתוח והקמה של עשרים מבנים, לרבות בית-משפט, מבני משרדים, מבני מגורים, מבנה הדרכה ואודיטוריום, בשטח כולל של כ- 33 אלף מ"ר.

תקופת הקמת הפרויקט המשוערת עומדת על כ-29 חודשים ממועד קבלת צו תחילת העבודה והתמורה שקיבלה החברה בגין הפרויקט עומדת על כ- 236 מיליון שקל. להערכת החברה, שיעור הרווח הצפוי הינו דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות קבלניות.

ממנרב נמסר: "עסקה זו, יחד עם שתי העסקאות עליהן דיווחנו בשבוע שעבר, צפויה לתרום להיקף ההכנסות והרווחיות של מגזר הביצוע של החברה בטווח קצר-בינוני. אנו ממשיכים לבחון כל העת עסקאות חדשות ומתמודדים בימים אלה על מספר מכרזים נוספים, אשר תואמים את הפורטפוליו של מנרב אחזקות, וצפויים לתרום לשיפור הרווחיות".

בשבוע שעבר דיווחה מנרב על זכיה במכרז של משרד הביטחון להקמת מבנים ותשתיות בקמפוס רמות בבאר-שבע ועל מיזם משותף של חברת-הבת מנרב הנדסה ובניין וחברת נקסטקום בע"מ (50/50), שהתקשר עם חברת עמק הבכא אנרגיות ורוח בע"מ, להקמה של כ-30 טורבינות רוח.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות