banner
הדמיית פרויקט פורט TLV בנמל תל אביב של קבוצת חג'ג'
הדמיית פרויקט פורט TLV בנמל תל אביב של קבוצת חג'ג'

קבוצת חג'ג' השקיעה כחצי מליון ש"ח בהפקת סרטון תדמית לפרויקט Port-TLV, שבנמל תל אביב

בהשתתפות אקי אבני והזמר אמיר דדון, קבוצת חג'ג' השיקה סרטון תדמית מושקע לפרויקט היוקרה PORT TLV שיוקם בנמל תל אביב.

הדמיית פרויקט פורט TLV בנמל תל אביב של קבוצת חג'ג'

קבוצת חג'ג' השיקה סרטון תדמית מושקע לפרויקט היוקרה PORT TLV שיוקם בנמל תל אביב. את הסרטון הפיק השחקן אקי אבני ועל שיר הנושא הופקד הזמר והמוזיקאי אמיר דדון .הסרט המושקע, באורך של כארבע דקות, מדמה את המבנה היוקרתי בדגש על אחת מדירות הפנטהאוז המפוארות בו. בסרטון משתתפים גם סולנית הבלט הישראלי ויקטוריה דורודני, הרקדן הקובני איבן קרדנס . עלות ההשקעה בהפקת הסרטון נאמדת בחצי מיליון שקלים.  הפרויקט, בעיצובו של האדריכל אילן פיבקו ניבנה בתחילת רחוב יורדי הסירה בתל-אביב בכניסה הראשית למתחם הנמל.


הפרויקט כולל בנין יוקרה בן 10 קומות ובו 39  דירות יוקרה כולל מיני שתי קומות מלון בוטיק וקומת מסחר של 420 מ"ר.  מדובר בפרויקט יזמי של האחים חג'ג', המתוכנן על מגרש של 3 דונם בנמל תל אביב, במרחק 50 מטר מקו החוף, ובצמוד לאתרי הבילוי והתרבות המובילים בישראל. הדירות במתחם יכללו סוויטות רחבות, דירות לופט ופנטהאוזים דופלקס עם בריכות פרטיות, המשלבות חללים גדולים, חלונות מסך הפונים לים, תכנון מוקפד ומדויק של כל פינה וחשיבה ארכיטקטונית יוקרתית וייחודית.

האחים עידו וצחי חג'ג' מקיימים גם שיתוף פעולה ייחודי עם מתווך-העל האמריקאי, מאוריציו אומנסקי, בעלי סוכנות הנדל״ן מהמצליחות ביותר בארה"ב. אומנסקי, המוכר היטב מהתכנית הריאליטי ״עקרות בית אמתיות בוורלי הילס״, בו מככבת, אשתו השחקנית קיילי ריצ'רדס, ומי שבין היתר, היה אחראי למכירת אחוזותיהם של שחקני קולנוע, אמנים וספורטאים כגון מדונה, מייקל ג'ורדן ועוד. הסוכנות שבבעלותו שיווקה עסקאות בשווי של למעלה מ -9 מיליארד דולר.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות