banner
הדמיית פרויקט שרונה כפר סבא // יחצ
הדמיית פרויקט שרונה כפר סבא // יחצ

"אלקטרה בנייה" תקים מבנה משרדים בהיקף של 170 מיליון שקל

קבוצת מבנה בחרה ב"אלקטרה בנייה" להקמת מבנה משרדים בן 17 קומות במרכז "שרונה" כפר סבא,  בהיקף של כ-170 מיליון שקל

הדמיית פרויקט שרונה כפר סבא // יחצ

קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, נבחרה לבצע עבור קבוצת מבנה (עבור חברת חכ"ל) פרויקט משרדים במרכז "שרונה" כפר סבא בהיקף כספי של כ-170 מיליון שקל. אלקטרה בנייה, חברת הבת של אלקטרה בע"מ, תבצע את הפרויקט שכולל 17 קומות משרדים על שטח של כ-27,000 מ"ר, הריסת 2 קומות חניון תת קרקעי וביצוע ביסוס ו-2 קומות חניון חדשות. 

בנוסף, יכלול הפרויקט חניון תת קרקעי (על שטח של כ-6,581 מ"ר) ו-6 קומות חניון עילי (על שטח של כ-17,105 מ"ר) . הפרויקט צפוי להתחיל מיידית ולהסתיים בסוף שנת 2023.

ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בניה, מסר כי: "אנו שמחים על הבעת האמון ושיתוף הפעולה עם קבוצת מבנה בפרויקט חשוב זה, שמאפשר לנו לתרום מיכולותיה המקצועיות של הקבוצה, ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע".

דודו זבידה, מנכ"ל קבוצת מבנה, מסר כי: "קבוצת מבנה מצויה בימים אלו בתנופת שיא של ייזום ובנייה בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ. פרויקט זה הינו נדבך נוסף בפעילות הנדל"נית הענפה של הקבוצה בארץ. הניסיון והיכולות שלנו כקבוצת נדלן , יחד עם שיתוף הפעולה עם גוף מוביל כמו קבוצת אלקטרה, מאפשרים לנו להמשיך להוביל בהצלחה פרויקטים מסוג זה בסטנדרטים של ביצוע מהגבוהים ביותר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות