banner
יצחק קשת // מור שקיפי לאטי
יצחק קשת // מור שקיפי לאטי

חריש: העירייה הציגה חלופה לחיבור העיר לתוואי הרכבת

"חלופת התוואי תיבחן לעומק, המועצה הארצית רואה אותה בחיוב", כך מדווחת עיריית חריש, בעקבות הדיונים עם גורמי התכנון, כשברקע הדרישה לחבר את העיר לתוואי המסילה המזרחית

"המועצה הארצית לתכנון ובנייה רואה בחיוב את בחינת "חלופת חריש" על כל משמעויותיה בתכנון מסילת הרכבת המזרחית", כך מדווחת עיריית חריש, בעקבות דרישתה לשנות את תוואי הרכבת, על מנת שהוא יחבר את העיר לפרויקט המסילה המזרחית המתוכנן.

פרויקט מסילת הרכבת המזרחית נועד לחבר בין צפון הארץ לדרומה, כאשר התוואי עובר דרך שפלת החוף, מבלי לעבור דרך גוש דן. במסגרת החלופה המרכזית שנדונה ברשויות התכנון עד כה "חלופת מנשה", קו הרכבת לא עובר דרך חריש אולם בעירייה מדווחים כעת כי בשבוע שעבר התקיים דיון בנושא פרויקט המסילה המזרחית במועצה הארצית, במסגרת הוועדה המשותפת לתחבורה יבשתית בהשתתפות נציגי העירייה.

"הצגנו את הצרכים התחבורתיים של תושבי חריש ואת דרישתנו לבחון חלופה שתחבר את חריש לקו הרכבת העתידי. הבשורה המרכזית שיצאה מהדיון עבור העיר חריש היא שהוועדה תאפשר למשרד התחבורה ולחברת נתיבי ישראל לבחון לעומק את החלופה", מציינים בעירייה.

ראש עיריית חריש, יצחק קשת, מסר כי: "העירייה מייצגת את תושבי חריש מול מדינת ישראל וגורמי התכנון שלה בצורה מקצועית ונוחלת הצלחות. המטרה שלנו היא חיבור של חריש לקו הרכבת. הדרך להשגתה עוד ארוכה, אבל עברנו משוכה נוספת ונמשיך לפעול במרץ כדי להגיע אל היעד".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות