banner
adult caucasian male architect examining documents. Focus on blueprints and hardhat in foreground. Horizontal shape, front view

מהנדס הורשע בשל בנייה אסורה בבניין שתכנן

בית המשפט לעניינים מקומיים בחולון הרשיע מהנדס, שתכנן שלד בניין בעיר ולא מילא את תפקידו כראוי. ההרשעה, בעקבות החלטה יוצאת דופן של הפיקוח על הבנייה בעיריית חולון, לפעול נגד המהנדס בהליך פלילי

בית המשפט לעניינים מקומיים בחולון הרשיע לאחרונה מהנדס שתכנן שלד בניין בשכונת גרין בעיר ולא מילא את תפקידו כראוי. ההרשעה, בעקבות החלטה יוצאת דופן של הפיקוח על הבנייה בעיריית חולון, לפעול נגד המהנדס בהליך פלילי ולא רק נגד בעלי הנכס.

במסגרת פעולות שעורך הפיקוח בעיריית חולון על בנייה שמתבצעת בהיתר, אותרה לפני מספר שנים בשכונה האמורה בנייה אסורה שסוטה מההיתר. נגד הבנייה האסורה הוכן תיק חקירה ובמקביל החל טיפול בהליך פלילי נגד בעלי הנכס. כמו כן, בצעד יוצא דופן, הוחלט לפעול בהליך פלילי גם נגד עורך הבקשה, שהוא המהנדס שאחראי לתכנון שלד הבניין, שלא מילא את תפקידו כראוי, לא פיקח על תהליך הבנייה, לא התריע כאשר גילה סטיות בנייה בשטח ולא דיווח על כך לעיריית חולון.

בהתאם לכך, הוגש כתב אישום נגד בעלי המקרקעין בגין בנייה אסורה שנעשתה בסטייה מהיתר וכן נגד עורך הבקשה, שתפקד גם כמתכנן שלד המבנה. בכתב האישום פורט כי בבנייה האסורה נכללו, בין היתר: גדר היקפית חדשה, ביטול חנייה, הגדלת שטח מרפסות ועוד.

בדיון שהתקיים לאחרונה בבית המשפט לעניינים מקומיים בחולון, הגיע התובע העירוני, עו"ד יניב טל, להסדר טיעון עם בעלי הנכס. השופט אמיר צ'כנוביץ החליט להרשיע את המהנדס, כאשר גזר הדין יינתן בהמשך.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות