banner
שלב ב' בפרויקט אונו פריים בקרית אונו // הדמיה: ויופוינט
שלב ב' בפרויקט אונו פריים בקרית אונו // הדמיה: ויופוינט

"מגוריט" רכשה 124 דירות ב-311 מיליון שקל

קרן הריט למגורים רכשה בעסקת ענק ממנרב, פרויקט שלם ביפו הכולל 99 דירות ושטחי מסחר תמורת 256 מיליון שקל. בעסקה נוספת, רכשה 25 דירות ממצלאוי בקרית אונו תמורת 55 מיליון שקל

שלב ב' בפרויקט אונו פריים בקרית אונו // הדמיה: ויופוינט

מגוריט ישראל בע"מ מדווחת על שתי עסקאות נוספות בתל אביב ובקרית אונו לרכישה כוללת של כ-124 יחידות דיור בתוספת שטחי מסחר בתמורה לסך כולל של כ-311 מיליון ש"ח. הקרן דיווחה על רכישת פרויקט שלם ביפו מחברת מנרב פרויקטים במסגרתו יוקם במרכז שדרות ירושלים, מיזם מגורים ומסחר שיכיל 99 יחידות דיור בתמהיל מגוון שיתפרסו על פני שני בניינים, האחד בן 12 קומות הכולל 90 יחידות דיור ובניין בן 5 קומות ובו 9 דירות וכן כ-110 חניות תת קרקעיות רגילות. בנוסף לשטחי המגורים, תרכוש מגוריט גם כ-650 מ"ר מסחר בשני הבניינים. התמורה הכוללת עבור הפרויקט תעמוד על סך כולל  של כ-256 מיליון שקל. מדובר באזור העובר בימים אלו הליך מתקדם של התחדשות עירונית ושיפור תשתיות, הנמצא בתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה כך שבעת מסירת הפרויקט, בעוד כארבע שנים, העבודות באזור צפויות להסתיים ולהשביח באופן ניכר את הקיים.

בנוסף לעסקה זו, חתמה הקרן על  עסקת הביכורים שלה בקרית אונו. במסגרת העסקה תרכוש החברה מחברת מצלאווי, 25 דירות בתמורה לסך של 55 מיליון שקל בפרויקט אונו פריים. הדירות הנפרשות על פני שני בניינים, הינן בתמהיל של 4 ו 4.5 חדרים, עם כ-37 חניות תת קרקעיות רגילות. צפי אכלוס בעוד כשנתיים וחצי.  

ארז רוזנבוך // צילום: עמית חכמוב
ארז רוזנבוך // צילום: עמית חכמוב

ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט ישראל, מסר כי: "מדובר בציון דרך משמעותי בו  חצינו את רף 1,000 הדירות אשר כולן מיועדות להשכרה ארוכת טווח. מאז גיוס ההון המוצלח שביצענו לפני כחודש, דיווחנו על ארבע עסקאות מהותיות בהיקף כולל של כחצי מיליארד ₪, אשר מגדילות את מלאי הדירות של הקרן. בשוק קיים קונצנזוס לכך שאנו צפויים לראות בטווח הנראה לעין עליית מחירים בשוק הדיור הן לרכישה והן להשכרה. על כן, אנו פועלים על מנת להמשיך ולנצל את יתרונות הקרן ברכישה מרוכזת של כמות דירות, במחירים אטרקטיבים ולפעול על מנת להרחיב את צבר הדירות שלנו תוך הובלת שוק השכירות המוסדית בישראל".

מתי דב, מנכ"ל מגוריט, התייחס גם לעסקה בקריית אונו, ואמר כי: "קרית אונו הינה אחת הערים שחיפשנו להימצא בה שכן מאפייניה ואוכלוסיית השוכרים הפוטנציאליים מתאימים לאסטרטגיית השכירות ארוכת הטווח של מגוריט".

סמי מצלאוי, יו"ר חברת מצלאוי ובעלי החברה "מעבר לכך שהעסקה מול מגוריט היא הוכחה נוספת לביקושים הגדולים להתגורר בפרויקט, היא תאפשר לזוגות צעירים ומשפחות שידם אינה משגת לרכוש דירה לשכור דירה במרכז הארץ. אנו צופים שגם לפרויקט זה יגיע קהל איכותי המבקש לעצמו דירה באזור מצוין עם חווית מגורים משודרגת".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות