banner
הדמיה: view point
הדמיה: view point

"מצלאוי" מכרה זכויות במתחם הבורסה תמורת 25 מיליון שקל

מצלאוי מכרה מחצית מזכויותיה בשלב ב' של פרויקט עלית במתחם הבורסה בר"ג תמורת 25 מיליון שקל

הדמיה: view point

חברת מצלאוי מדווחת, כי היא מכרה מחצית מזכויותיה שבשלב ב' של פרויקט עלית המוקם ברחוב ז'בוטינסקי במתחם הבורסה ברמת גן, תמורת 25 מיליון שקל בתוספת מע"מ. הרוכשת היא חברת ארץ עלית בע"מ אשר בבעלות תומר קוקו, אילן לזר וראובן ברקוביץ.

קודם למכירה, שיעור הזכויות של מצלאוי בפרויקט עמד על כ- 60%. יתרת הזכויות בפרויקט, בשיעור של כ- 40%, מוחזקות בידי צדדים שלישיים. לאחר העסקה, מצלאוי תחזיק בשיעור של כ- 30% ובשיעור דומה תחזיק הרוכשת.  

במסגרת ההסכם בין הצדדים תמכור מצלאוי לארץ עלית מחצית מזכויותיה הקיימות והעתידיות במצבם כפי שהם במועד החתימה על ההסכם, לרבות זכויות בנייה עתידיות ככל שיאושרו. ארץ עלית תיכנס בנעליה של מצלאוי בכל הקשור להסכמות מול מחזיקי הזכויות הנוספים בפרויקט.

העסקה כרוכה באישור הבעלים הנוספים, ובאם תאושר במלואה, עם השלמתה החברה צפויה להכיר ברווח גולמי בסך של כ- 8 מיליוני שקל. פרויקט עלית כולל שני  שלבים, בשלב הראשון הוקם ואוכלס מגדל מגורים המתנשא לגובה של כ- 30 קומות וכולל 153 יחידות דיור. שלב ב' נמצא בימים אלו בשלבי תכנון, החברה פועלת כיום לקבלת זכויות בפרויקט. ייחודיותו של פרויקט עלית בסמיכות למפעל הממתקים המיתולוגי "עלית", אשר בימים אלה עובר הליך שימור מבנים. 

סמי מצלאוי // יחצ
סמי מצלאוי // יחצ

סמי מצלאוי, יו"ר חברת מצלאוי מסר, כי "מדובר בפרויקט גדול מאוד שכולל בניין מגורים שאוכלס זה מכבר. בימים אלו אנו כרגע פועלים לקבלת זכויות בנייה נוספות. כחלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה הוחלט לצרף שותף כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של הפרויקט הנמצא במיקום ייחודי. מתחם עלית עתיד להפוך לצנטרום החדש, והתוסס של גוש דן הן בתחום המגורים, המסחר והתעסוקה. האזור כולו צפוי לעבור התחדשות עירונית מאסיבית לצד בנייה לגובה של מגדלי יוקרה למגורים, לכן אני לא מופתע שיש מתעניינים רבים בפרויקט. העיר רמת גן תציע אלטרנטיבה למגדלי היוקרה של תל אביב ובמחירים שפויים ביחס לשוק זה".

עסקה נוספת שאותה ביצעה מצלאוי לאחרונה היא בהסכם שיתוף פעולה ועסקה משותפת עם חברה מקבוצת איירפורט סיטי – נצבא בפרויקט פינוי בינוי שיזמה חברת מצלאוי ברחוב יוספטל בבת ים. על פי ההסכם בין השתיים החברות יפעלו יחד לקידום וביצוע הפרויקט.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות