banner
ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג // באדיבות לשכת דובר העירייה
ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג // באדיבות לשכת דובר העירייה

פתח תקווה: בקשות מקוונות לתוכנית התחדשות העירונית

מינהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקווה פרסמה טופס אינטרנטי להגשת בקשות לפתיחת תיק דיון בפרויקטיי התחדשות עירונית. ראש העיר: "התחדשות עירונית ופינוי בינוי הן הדרך להצעיד קדימה את העיר פתח תקוה"

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג // באדיבות לשכת דובר העירייה

השבוע עלה לאתר המנהלת להתחדשות עירונית 'כרמים' (-החברה לפיתוח פתח תקוה), נוהל יזמים, במסגרתו מוצע טופס אינטרנטי לבקשת יזמים לפתיחת תיק דיון בהתחדשות עירונית באופן מקוון. במינהלת מציינים כי מטרת הנוהל היא קיצור ההליך והבירוקרטיה בכל הנוגע להתחדשות עירונית וכי: "לאחר שהיזם עבר בדיקת היתכנות במנהלת כל שנותר לו הוא למלא את כל הפרטים של הפרויקט באתר, ומשם כל המידע מועבר לדיון ישירות אל  גורמי במקצוע".

ראש העיר, רמי גרינברג, מסר כי: "הנוהל המקוון מסמל את ניצני המהפכה בכל הקשור בהתחדשות עירונית. פתח תקוה הינה עיר פורצת דרך בתחום זה ואנו מנסים כל העת לשפר ולייעל את התהליכים, לרבות מתן שירותים מקוונים, נגישים ומהירים. התחדשות עירונית ופינוי בינוי הן הדרך להצעיד קדימה את העיר פתח תקוה, החוגגת השנה 142 שנים להיווסדה, עיר ותיקה המשלבת ישן מול חדש, שכונות ותיקות מול שכונות חדשות, עיר שהולכת ומתעצמת והופכת למטרופולין גדול ומשמעותי ".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות