banner
קריית שמונה // צילום: יחצ
קריית שמונה // צילום: יחצ

קריית שמונה יוצאת לחידוש תשתיות במרכז העיר

תמונה: קריית שמונה // צילום: יחצ

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, נפגש עם בכירים במשרדי התחבורה, הפנים והבינוי והשיכון, שם הוסכם בין הצדדים על השקעות תקציביות לשדרוג תשתיות הכבישים והמדרכות במרכז העיר קריית שמונה, בהיקף של כ- 1.3 מיליון שקל. 

העבודות יתבצעו באמצעות החברה הכלכלית העירונית, במרכז העיר- ברחובות טשרניחובסקי ואזור מרכז צבי. בעיריה אמרו כי: "בעקבות פגישות עבודה של ראש העיר עם שרי משרדי הממשלה הנוגעים בדבר, הוחלט להעלות את תקציב השדרוג של מרכז העיר באמצעות איגום משאבים של תב"רים של נוצלו במהלך השנים".

שיקום המרכז רחוב טשרניחובסקי ומרכז צבי יוצא למכרז בימים אלו בעלות של כמיליון ושלוש מאות שקל כאמור והוא יכלול ריבוד וקרצוף הכבישים ארלוזורוב וטשרניחובסקי, סמוך לאגד המתחבר לכביש 90 כולל מסעה, גדרות ומעקות, סלילה, עבודות עפר וכן, חניות ומדרכות באזור מרכז צבי. 

ראש העיר, אביחי שטרן, מסר כי: "כפי שהבטחתי לאורך כל הקדנציה אשקיע בתשתיות ורק לאחרונה החלו גם העבודות ברחוב דן דיין. אני יודע שיש עוד הרבה עבודה וכבישים לטיפול אבל סבלנות ונגיע להכל."

בתוך כך מסר הממונה על ההנדסה בעירייה, סגן ראש העיר אופיר יחזקאלי, כי יש כוונה בזמן הקרוב לבצע מיפוי למצב כבישים ומדרכות בעיר באמצעות סקר שיערך על ידי חברה חיצונית ועל בסיס התוצאות תיבנה תכנית חומש סדורה ומרובת תקציבים. בעיריה אומרים כי המכרז לשירותי החברה החיצונית ייצא בזמן הקרוב.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות