banner
סלינה ירושלים // איתמר גינצבורג
סלינה ירושלים // איתמר גינצבורג

קבוצת חג'ג' וחברת המלונות סלינה חתמו על הסכם שיתוף פעולה בישראל

על פי הדיווח, ההסכם כולל השקעה בהיקף של עד 180 מיליון דולר לרכישת והתאמת נכסים וכן,  המרת הנכסים לפעילות מלונאית למלונאות בנכסים שסלינה תשכור מידי צדדים שלישיים

 

קבוצת חג'ג' מדווחת על הסכם התקשרות בלעדי עם רשת המלונות והאירוח הבינלאומית סלינה. על פי הדיווח, במסגרת ההסכם ישתפו השתיים פעולה לרכישת נכסים והתאמתם למלונות באזורי ביקוש תיירותיים בכל רחבי הארץ. על פי הדיווח, ההסכם כולל השקעה בהיקף של עד 180 מיליון דולר, לרבות רכישה והתאמה נדרשת של נכסים להפעלתם כבתי מלון, לפיו תציע סלינה לחברה לוקיישנים, תוך התחייבותה לשכור נכסים אלו. בתמורה, תשלם סלינה לחברה תשואה שנתית מובטחת בשיעור ממוצע שנתי מינימאלי של 8% וכן 20% מרווחי סלינה בפרויקטים אלו. "ההסכם מחייב את סלינה לתקופת שכירות של 7-10 שנים, בהתאם למיקום הנכס ולאחר סיום התקופה, תוכל לבטל את ההסכם בכל תקופה בת 5 שנים", כך נמסר. 

כמו כן, על פי הדיווח, קבוצת חג'ג' תבצע על חשבונה את המרת הנכסים לפעילות מלונאית למלונאות בנכסים שסלינה תשכור מידי צדדים שלישיים. בתמורה, תשלם סלינה לחברה מדי שנה סך השווה ל-10 אחוז מסכום ההשקעה (צמוד למדד) למשך 20 שנה ובנוסף תשלם סלינה לחברה מדי שנה 20 אחוז מרווחיה בפרויקטים אלו. "הוסכם כי לאחר 5 שנות פעילות משותפת, תבוצע התאמה בסכומים שישולמו לחברה על ידי סלינה, כך שסכום ההחזר לא יפחת מסך הנמוך מ-12.5 אחוז בשנה מסכום ההשקעה במסלול זה", כך נמסר. סלינה מפעילה בישראל 4 מתחמי אירוח בתל אביב, בית אורן, מעלה החמישה, מכתש רמון, ובקרוב גם יפתח המתחם החדש בחופי הכינרת.

מקבוצת חג'ג' נמסר: "הקבוצה מביאה לידי ביטוי את התמחותה ברכישת והשבחת נדל"ן בפריים לוקיישנים גם בתחום המלונאות והאירוח. שיתוף הפעולה ארוך הטווח עם חברת סלינה, מגדיל את פיזור הפורטפוליו של הקבוצה באחד התחומים הצומחים במהירות בישראל ובעולם". 

מסלינה, בבעלות היזמים דניאל רודסבסקי ורפי מוסרי, נמסר: "שיתוף הפעולה יאפשר  התרחבות מהירה בישראל. החברה רואה בישראל כמדינת דגל בהתפתחות החברה, ומצאה כאן התאמה מושלמת בין המטיילים הישראלים לחוויית האירוח הייחודית של החברה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות