banner
מתחם הסוללים בתל אביב של קבוצת מבנה // תכנון: יסקי מור סיון
מתחם הסוללים בתל אביב של קבוצת מבנה // תכנון: יסקי מור סיון

תדהר תיכנס כשותפה בפרויקט הסוללים ב-25% מחלק המגורים

הפרויקט אושר בוועדה המקומית ויכלול כ-360 יחידות דיור בשכונת ביצרון בתל אביב, שני מבני משרדים ומסחר, מבניי ציבור  וחניון ציבורי, בעלות הנאמדת ב- 830 מיליוני שקלים

מתחם הסוללים של קבוצת מבנה // תכנון: יסקי מור סיון

כלכלית ירושלים מקבוצת מבנה חתמה הסכם לביצוע פרויקט הסוללים עם קבוצת הנדל"ן תדהר ועל הסכם שותפות על 25% מחלק המגורים בפרויקט. מדובר במתחם מגורים, עסקים ומשרדים בשכונת ביצרון בת"א. החברה דיווחה כי הוועדה המקומית לתכנון ובניה ת"א אישרה את תכנית הפרויקט וכי עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ- 830 מיליון ₪. הקמתו תחל בעוד כשנה.

דודו זבידה, מנכ"ל קבוצת מבנה מסר כי: "מדובר בפרויקט עצום מימדים שמשלב מגורים, משרדים, שטחי ציבור ומסחר, באזור הכי מתפתח ומבוקש במרכז תל אביב. קבוצת תדהר היא שותפתנו הטבעית לאבן דרך זו, ואנו סמוכים ובטוחים שגם בפרויקט הסוללים, כבעבר, שיתוף הפעולה בינינו יצמיח פרויקט מרשים וראשון מסוגו באזור".

מתחם הסוללים בתל אביב של קבוצת מבנה // תכנון: יסקי מור סיון
מתחם הסוללים בתל אביב של קבוצת מבנה // תכנון: יסקי מור סיון

אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר ציין כי:  "אנו שמחים על שיתוף פעולה מוצלח, נוסף עם קבוצת מבנה, לאחר ההצלחה של פרויקט מגורים הנבנה בימים אלו, אף הוא בלב שכונת ביצרון המבוקשת".

הפרויקט יחבר בין אזור התעסוקה סביב צומת השלום בתל אביב לבין שכונת ביצרון ויכלול שני מגדלי מגורים בני 35 קומות, שיכילו כ- 360 יחידות דיור בשטח כולל של כ- 50 אלף מטר. עוד כולל הפרויקט שני מבני משרדים, האחד בן 40 קומות, השני בן 13 קומות בשטח כולל של כ-70 אלף מטר, מבנה ציבור שיכלול שני מעונות יום, חמישה גני ילדים וטיפת חלב, בשטח של 2,200 מ"ר ושטחי מסחר בשטח כולל של כ- 3,200 מ"ר. כמו כן יוקמו ארבע קומות של חניונים תת קרקעיים בשטח כולל של כ- 60 אלף מטר, מתוכם כ- 280 חניות לטובת הציבור בשטח כולל של 14 אלף מ"ר.

בימים אלו בונות הקבוצות פרויקט מגורים נוסף בשכונת ביצרון, שם נמכרו דירות 3.5 חדרים בקומה 6, בשטח של כ- 86 מ"ר החל מ- 3,278,000 שקל ודירות 4 חדרים בקומה 6, בשטח של כ- 107 מ"ר החל מ- 3,694,000 שקל.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות