banner
הדמיה: מרש אדריכלים
הדמיה: מרש אדריכלים

באר שבע: הופקדה להתנגדויות תוכנית עירוב שימושים

הופקדה להתנגדויות תכנית למתחם עירוב שימושים על מגרש מבנה מועצת הפועלים, תוך הריסת מבנים קיימים. התכנית כוללת עיבוי זכויות להקמת שני מגדלי מגורים

הדמיה: מרש אדריכלים

הוועדה המחוזית דרום הפקידה להתנגדויות תכנית מפורטת למתחם מגורים תעסוקה ומסחר על המגרש בו שוכן מבנה מועצת הפועלים של ב"ש, אשר בבעלות "חברת העובדים".

המתחם יכלול מגורים על שדרת רגר המתחדשת, חזית מסחרית מלווה רחוב, ובעורף, על בסיס מדרחוב התקווה המחבר את תחנת הרכבת עם העירייה, מבנה משרדים בן 7 קומות שיכיל גם חזית מסחרית ו-3 כיתות גן ילדים.

התכנית כוללת עיבוי משמעותי של הזכויות לצורך הקמת שני מגדלי מגורים עם חזית מסחרית על שד' רגר, ומבנה משרדים עם חזית מסחרית וציבורית על רחוב התקווה. 

האדריכל רם מרש, עורך התכנית, מציין כי: "המרכז האזרחי של באר שבע, אשר מהווה מרכז עסקים ראשי וכולל גם משרדי עירייה וממשלה, הופך בשנים האחרונות למעורב שימושים ומכיל גם מגורים. הפרויקט נותן דגש רב למפלס הרחובות תוך קישוריות להולכי רגל בין שד' רגר לרחוב התקווה באופן שמירב פתרונות החניה יהיו תת קרקעיים. התכנית מכילה שלביות שתאפשר הקמה ופינוי של המבנים הקיימים במגרש באופן מודולרי. אין ספק שמיקום המגרש, התמהיל ומגוון השימושים יהפכו אותו לאטרקטיבי במיוחד, ויהוו חוליה חשובה בהתפתחות העתידית של המרכז האזרחי".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות