banner
הנכס שנמכר ברחוב התחיה בת"א // יחצ
הנכס שנמכר ברחוב התחיה בת"א // יחצ

הכשרת הישוב מכרה נכס בת"א תמורת כ-96.5 מיליון שקל

הנכס הושכר עד כה לצרכי תעשייה ומלאכה. תזרים המזומנים הנקי שינבע לחברה עם השלמת העסקה מוערך בכ-78.5 מיליון שקל והיא צפויה לרשום ערך נדל"ן להשקעה בסך של כ-21 מיליון שקל

תמונה: הנכס ברחוב התחיה בת"א // יחצ

חברת הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, הודיעה היום על חתימת עסקה, לפיה תמכור תמורת סך של 96.5 מיליון שקל, לצד ג', שאינו קשור לחברה או למי מבעלי השליטה, את מלוא הזכויות שהיא מחזיקה בנכס ברחוב התחיה בת"א, המושכר לצרכי תעשיה ומלאכה.

להערכת החברה, תזרים המזומנים הנקי שינבע לחברה כתוצאה ממכירת הנכס מסתכם בסך של כ-78.5 מיליון שקל. בנוסף, עד למועד תשלום מלוא התמורה תהיה הכשרת הישוב זכאית לקבל כ- 133 אלף שקל בחודש, בגין 50% מדמי השכירות בגין הנכס. עוד על פי דיווחי החברה, הנכס רשום בספרי החברה נכון ל-31 בדצמבר 2017 בשווי של כ-75 מיליון שקל. כתוצאה מהעסקה, החברה תרשום עליית ערך נדל"ן להשקעה בסך של כ-21 מיליון שקל בדוחות הכספיים ליום 30 בספטמבר 2018. בחברה ציינו כי סכום זה התווסף לעליית ערך נוספת בסך של כ-34 מיליון שקל שכבר נרשמה במהלך 2017 , כך שבסך הכל רושמת החברה עליית ערך כוללת של כ-55 מיליון שקל במהלך השנתיים האחרונות.

אלכס מריאש, סמנכ"ל ניהול ופיתוח נכסים בהכשרת הישוב ומנכ"ל החברה הבת הכשרה אלפא: "עסקה זו מציפה עליית ערך משמעותית בנכס, הודות למהלכי החברה לקדם את שינוי הייעוד של המתחם ממלאכה ותעשיה למגורים, אשר בהמשך קיבלו רוח גבית בעקבות אישור תכנית ת"א 5000 שעיגנה את הרעיון התכנוני ביוזמת החברה, אשר אושר בוועדה המקומית. מתחם זה מתווסף למתחמים נוספים שהשביחה החברה בהצלחה, כדוגמת קמפוס הכשרת הישוב בבני ברק, מגדל בית מעריב, מתחם שבעת הכוכבים בראשל"צ,  ופרויקטים נוספים שהחברה מקדמת בימים אלה. את הניסיון הרב שהחברה צברה בתחום השבחת הנכסים היא מיישמת הלכה למעשה בקידום תכנון מתחמי התחדשות עירונית בכל הארץ".

את הכשרת היישוב ייצג בעסקה משרד עו"ד קינן חיים ושות', ואת הקונים ייצג בעסקה משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן ושות'.

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות