banner
משאית פורקת פסולת באתר // צילום: המשטרה הירוקה
משאית פורקת פסולת באתר // צילום: המשטרה הירוקה

ממשיכים לטנף: נתפס עוד אתר פסולת בניין פיראטי

הפעם נתפסו שלוש משאיות ונחקרו ארבעה חשודים בפשיטה על אתר פסולת בניין פיראטי באשקלון, מה שכנראה שוב לא יפריע לעבריינים להמשיך ולפעול בענף "המשגשג"

תופעת השלכת פסולת בניין בניגוד לחוק נמשכת: "בהמשך לפעילות סמויה שכללה איסוף ראיות במשך מספר שבועות, פשטו באחרונה מפקחי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה על אתר פסולת פיראטי באשקלון, שבו הושלכו והוטמנו פסולת בניין ברשות הרבים, באופן לא חוקי", כך על פי דיווח המשרד להגנת הסביבה, עוד אחד מיני דיווחים שצצים מפעם לפעם וככל הנראה לא מרתיעים את הענף "המשגשג" של אתרים פיראטיים, שממשיך לטנף את המדינה בניגוד לחוק, בעוד אלו הנוהגים כחוק נושאים בעלויות הכבדות של פינוי פסולת בניין כדין. 

בפעילות האמורה לקחו חלק מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל ושוטרי יחידת יואב במחוז דרום של משטרת ישראל, ובמסגרתה נתפסו שלוש משאיות פולטריילר ששימשו לביצוע העבירות. בנוסף, נעצרו ונחקרו שלושה חשודים, ונפתחה חקירה פלילית. על-פי החשד, נהגו החשודים להוביל פסולת בניין לאתר, ולהטמין את הפסולת באדמה ברשות הרבים שלא בהתאם לחוק. המשטרה הירוקה של המשרד ממשיכה בחקירה.

יוסי בר, מנהל המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, מבטיח שימשיך לפעול בנושא: "אנחנו ממשיכים בפעילות רציפה ואינטנסיבית מול עברייני סביבה שמשליכים פסולת לא חוקית ברשות הציבור. לא ניתן לעבריינים אלו לסכן את הציבור והסביבה, ונמשיך לפקח ולאכוף עבירות חמורות אלו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות