banner
חיים מסילתי וניק טלבוט // צילום פוטו מרסלו
חיים מסילתי וניק טלבוט // צילום פוטו מרסלו

מה הביא את מנכ"ל המועצה הבינלאומית לשמאות לישראל?

ניק טלבוט, מנכ"ל המועצה הבינלאומית לשמאות IVSC הגיע השבוע לארץ הקודש, לאחר שהוזמן על ידי יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, חיים מסילתי. למה? תקראו!

תמונה: חיים מסילתי וניק טלבוט // צילום פוטו מרסלו

אז ככה: ניק טלבוט מנכ"ל המועצה הבינלאומית לשמאות IVSC עשה את כל הדרך ארצה כדי להשתתף בכנס של לשכת שמאי המקרקעין באילת. טלבוט לקח ברצינות את הכנס וגם את הסיבה החשובה שלשלמה הגיע- והיא תהליך כניסת ישראל לתקינה בינלאומית, המאגדת 350 אלף שמאים. אכן חשוב.  

טלבוט קיבל את מלוא הכבוד הראוי ומעל הבמה אמר לנוכחים: ״כמו שישראל אימצה ב 2008 את התקן החשבונאי ה IFRS, כך צריך להשלים כעת את המהלך לאימוץ התקינה השמאית הבינלאומית, שתומכת ב IFRS . בשוק גלובלי זה לא הגיוני שבכל מדינה יעריכו נכסים בשיטה אחרת״.

המארח והחתן הראשי של הכנס, יו"ר לשכת שמאי מקרקעין, חיים מסילתי, אמר בנושא: "אנחנו חיים בעולם בו עולם העסקים והמסחר הינו גלובלי. לכן אנחנו מחויבים לאמץ תקנים בינלאומיים על מנת להקל על משקיעים וחברות בינלאומיות להיכנס ולהשקיע בארץ כמו גם על שמאים מקומיים שנותנים שירות לחברות בינלאומיות. לאחר אימוץ תקינה אחידה נראה חברות שמאות בינלאומיות נכנסות לישראל. הדבר יתרום לעוד מקומות תעסוקה לשמאי המקרקעין ויעלה את תדמית המקצוע".

בין ה"מי ומי" של עסקי השמאות, נכח גם יו״ר מועצת השמאים, דוד שני, שהבטיח שהנושא כבר נמצא על שולחנו ומקודם: "אנחנו עובדים כיום על תרגום התקנים״.

יש למה לחכות.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות