banner
רמי גרינברג // צילום: דרור סיתהכל
רמי גרינברג // דרור סיתהכל

ראש עיריית פתח תקוה לתושבים בכנס התחדשות עירונית "אל תאמינו לסיפורים"

עשרות מנכ"לים, סמנכ"לים, אדריכלים ועורכי דין בכירים פגשו מאות תושבי העיר המעוניינים לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית, בכנס "פתח תקווה 2040" שערך אתר מגדילים. ראש העירייה, רמי גרינברג, ייעץ שלא להתפתות להבטחות שווא ולא להמתין בתקווה לתנאים טובים יותר בעתיד: "אל תאמינו לסיפורים"

מאות מתושבי פתח תקווה ועשרות נציגויות בתים משותפים לקחו חלק בכנס הדיירים הגדול שערך ביום שלישי אתר הנדל"ן וההתחדשות העירונית "מגדילים" בהיכל התרבות פתח תקווה. במהלך הארוע הופיעו בפני הדיירים עשרות בכירים ומומחים להליכי התחדשות עירונית, וכן בכירי עירייה,  הסבירו לדיירים על כלל ההיבטים של הליך ההתחדשות העירונית וכיצד ניתן לקדמו באופן שימקסם את סיכויי ההצלחה שלו.

את האירוע פתח ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג שאמר כי "ביתו של אדם הוא מבצרו וכדי שזה יהיה נכון גם בבניינים רעועים, אנחנו מקדמים את ההתחדשות העירונית. אנחנו מקדמים פרוייקטים של התחדשות בשכונות הותיקות ובמרכז העיר, כדי לשפר את איכות חיי התושבים. עם כניסתי לתפקיד הקמתי את מינהלת כרמים להתחדשות עירונית אשר מתכללת מול הדיירים את הנושא". עוד הציג גרינברג בפני התושבים את קווי המדיניות העירונית להתחדשות וציין כי "מי שחושב שאם הוא יחכה עוד 4 ו-5 שנים התנאים ישתפרו, טועה. זה רק ילך ויהיה יותר קשה. אל תאמינו לסיפורים. זה מבטיח לכם 40 מ"ר תוספת וזה 50 מ"ר. יש מדיניות אחת וכולם פועלים לפיה".

בין המומחים והיזמים שהופיעו בפני הדיירים, היו תמיר חפץ מנכ"ל קן התור התחדשות עירונית אשר הרצה על כללי ברזל להתארגנות דיירים מוצלחת לקראת יציאה לפרויקט, עו"ד בתיה בראף, שותה בכירה במשרד הררי, טויסטר ושות' שהרצתה לגבי טיפים לבחירת יזם לפרויקט התחדשות עירונית, עו"ד גיא יקותיאל ממשרד פרידמן יקותיאל אינגביר שהרצה על ניהול מכרזי יזמים בפינוי בינוי, היזם יהודה הרציג בעלי הרציג נדל"ן שהרצה על קידום פרויקטים ואמיר הלר, המשנה למנכ"ל קבוצת אלמוג שהרצה על בחירת יזם לפרויקט פינוי-בינוי, משה קורן, סמנכ"ל פיתוח עסקי באזורים הרצה על מהפכת המודל החברתי החדשני לדיור חלופי לדיירים וקובי ארדיטי, בעלי חברת רם מוגרבי ארדיטי, הרצה על הליכי התחדשות עירונית בשכונות שלמות.

כמו כן נערכו לאורך הערב מספר פאנלים בליווי שאלות מהקהל. בפאנל על הכנת השטח לקראת יציאה לפרויקט התחדשות עירונית, השתתפו נועם סלע, ראש מינהלת כרמים להתחדשות עירונית, עו"ד יאיר שליו, אייל בהרי מנכ"ל צים בהרי, אביב מנדיל מהנדס ראשי בקבוצת הורוביץ, אסף סימון, מנכ"ל אפריקה ישראל התחדשות עירונית וקארן חרס-ברנזון ניהול וארגון בעלי דירות במתחמי התחדשות עירונית.

בפאנל על אתגרים והסרת חסמים השתתפו אסמרה אקלה, מנהל אגף אסטרטגיה בעיריית פתח תקווה, דוד חג'ג', מנהל קשרי קהילה במנהלת כרמים, עמיר רחלבסקי, מנכ"ל חברת הבניה גרופית, עו"ד רונית אשד לוי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת יצחקי השקעות, עו"ד זיו גרומן בעלי גרומן ושות' עורכי דין, עו"ד רועי דורון, מנהל התחדשות עירונית דן נדל"ן וגידי מוזס, מנהל חטיבת ההתחדשות העירונית אקרו נדל"ן.

בפאנל על מימוש התחדשות בשכונות הופיעו אדר' עינב עצמון, מנהלת תחום תכנון – מנהלת כרמים, עמי כחלון, סגן ראש עיריית קריית אונו, מנכ"ל משותף החברה להתחדשות עירונית, דני מור, מנכ"ל ב.ס.ט ייזום, משה ריצ'ארד, סמנכל תפעול ושירות דיירים חברת התחדשות, עו"ד אופיר כהן קוניוק, מייסדת כהן קוניוק ושות', ועו"ד גיא יקותיאל, משרד פרידמן, יקותיאל, אינגביר.

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות