banner
בת ים // Depositphotos
בת ים // Depositphotos

עיריית בת-ים תקיים מפגש פתוח למגישי תוכניות התחדשות עירונית

במסגרת המפגש, בהובלת בכירים בעירייה ובאגף התכנון והמינהלת להתחדשות עירונית, תעדכן העירייה בנהלי עבודה בתוכניות תמ"א 38, בתהליכי עבודה בהתחדשות עירונית ובהגשת תכניות עיצוב אדריכלי

בת ים // Depositphotos

עיריית בת-ים תקיים לראשונה ביום שני, 6.7.20, בין השעות 17:30 ל- 19:30 מפגש פתוח לציבור מטעם אגף הנדסה, הפונה בעיקר למגשי תכניות לאגף. במהלך המפגש אגף הנדסה יציג בפני המשתתפים את נהלי העבודה המעודכנים ותהליכי העבודה באגף. "המפגש הוא הזדמנות לתושבים להכיר את מחלקות האגף ולאגף להכיר את צרכי התושבים, מקרוב", מציינים בעירייה. במפגש ישתתפו אורי בוסקילה, סגן ראש העיר ויו"ר הועדה המקומית  ומהנדסת העיר, אדר' מאיר מיכל. 

מהעירייה נמסר כי: "במסגרת המפגש יעלו נושאים מגוונים, ובהם: עדכונים בנהלי עבודה תמ"א 38 ע"י סגנית מהנדסת העיר לרישוי אורטל מסיכה, עדכונים בתהליכי עבודה בהתחדשות עירונית ובהגשת תכניות עיצוב אדריכלי ע"י סגנית מהנדסת העיר לתכנון, אדר' שירה שפרכר. החלק האחרון במפגש יוגדש לשאלות ותשובות תושבים לאנשי המקצוע של אגף הנדסה".

בנוסף, מהנדסת העיר ומנהלת ההתחדשות העירונית מקיימים פגישות עם תושבים במתכונת "דלת פתוחה" מידי שבוע, על מנת להתעדכן במצב הפרוייקט או על מנת לקבל מענה בכל הנוגע למחלקת הנדסה. הפגישות מתקיימים בתיאום מראש, בלשכת סגן ראש העיר, בנוכחות נציג מנהלת התחדשות עירונית וגורם מקצועי מטעם אגף ההנדסה.  

אורי בוסקילה, סגן ראש העיר, מחזיק תיק ההנדסה: "כחלק מהחלטותינו על שדרוג מקיף למערך השירות באגף ההנדסה,  ייסדנו מפגשים עם התושבים הן בלשכתי והן בשטח. המפגש הפתוח הוא צעד נוסף בשיפור השירות. אנו ממשיכים בכל עת לשקוד על שיפור השירות, הזמינות, הנוחות והמהירות. נשמח לכל הערה או הערה, על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר".

המפגש יועבר בשידור ע"י אפליקציית ZOOM, ויש לבצע רישום מראש בכתובת: [email protected]

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות