banner
ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט // קרדיט: עמית חכמוב
ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט // קרדיט: עמית חכמוב

קרן "מגוריט" מגייסת 285 מיליון שקל בהנפקת אג"ח

קרן הריט למגורים "מגוריט", דיווחה הבוקר על תוצאות המכרז המוסדי להנפקת אג"ח, לפיו הביקושים עמדו על כ324- מיליון שקל, מתוכם קיבלה החברה כ-285 מיליון שקל במחיר המגלם שיעור ריבית לציבור של כ-1.7% צמוד מדד

 

הקרן קיבלה כ-285 מיליון שקל במחיר המגלם שיעור ריבית לציבור של כ-1.7% צמוד מדד ומתכוונת לערוך מכרז ציבורי בימים הקרובים, כך נמסר בדיווח שהוציאה החברה הבוקר. 

"מדובר במודל לפיו משתתפים מחזיקי האג"ח ב-10 אחוז ברווחי עליית שווי הדירות בפרויקטים נבחרים בנוסף לריבית הנקובה", מציינים בחברה, "המודל החדש יעלה את האטרקטיביות של ההשקעה באגרות החוב אותן מנפיקה החברה ויאפשר לה להגדיל את ההשקעות בשוק הדיור להשכרה ארוכת הטווח". 

בין המשקיעים בגיוס, נמנו חברות ילין לפידות, מגדל, כלל, הפניקס ומור ועוד. כמו כן, נכון להיום מצבת נכסיה של החברה עומדת על כ- 1,220דירות. החברה מדווחת עוד, כי היא יוזמת בימים אלו, בשיתוף עם קבוצת מנרב, הקמת ארבעה פרויקטים במסגרת מכרזי "דירה להשכיר" לבנייה של כ-500 יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך בירושלים, חולון, ראשון לציון ובאר יעקב.
ארז רוזנבוך, יו"ר הקרן, ציין כי: "הריבית הנמוכה מגלמת את הסיכון הנמוך שהגופים המוסדיים רואים באגרות החוב שהנפקנו".
מתי דב, מנכ"ל הקרן, מסר כי:  "פתרון שכירות ארוכת הטווח מקבל את אמון השוק והציבור הן בביקוש למוצר הסופי. משבר הקורונה רק  ממחיש את הצורך בפתרונות דיור עבור מגוון גדול של שוכרים, שאינם רוצים או יכולים לרכוש דירה". 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות