banner
אילוסטרציה // depositphotos
אילוסטרציה // depositphotos

דרוש: מנכ"ל לנת"ע

בעקבות התפטרותו של מנכ"ל נת"ע, יהודה בר-און, יוצא משרד התחבורה לאתר את המנכ"ל הבא שיעמוד בראש חברת נתיבי תחבורה עירוניים

אילוסטרציה // depositphotos

בעקבות התפטרותו של מנכ"ל נת"ע: שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ הודה למנכ"ל חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נת"ע) בחמש השנים האחרונות, יהודה בר-און על "פעילותו לקידום מיזם הרכבת הקלה בתל אביב ותרומתו הרבה לעמידה בלוחות הזמנים של הפרויקט הלאומי, המבוצע כיום בגוש דן. על פעילותו לקידום המיזם הענק, הכולל הקמת שלושה קווי רכבת קלה בגוש דן, שהראשון ביניהם (הקו האדום) צפוי להיחנך בעוד כשנתיים וחצי, בספטמבר 2021".

השר כץ הודיע כי בעקבות ההתפטרות, הוא הורה לחברת נת"ע להתחיל מיידית בהליכים לאיתור מנכ"ל חדש לחברה, במטרה לעמוד ביעדי הפרויקט שנקבעו.

הקו האדום של הרכבת הקלה באורך של 24 קילומטרים, שמתוכם 12 קילומטרים תת-קרקעיים, יחבר את ערי גוש דן, מפתח תקוה דרך בני ברק, רמת גן, תל אביב, יפו ועד בת ים. 95% מעבודות המנהור כבר הושלמו והסתיימה בניית פנים התחנה ב-8 מתוך 10 התחנות של הקו (אלנבי, קרליבך, יהודית, שאול המלך, ארלוזורוב, אבא הלל, ביאליק ואם המושבות). כמו כן, החלה הנחת המסילות בבת ים.

כץ:  "העבודות לביצוע הקו האדום מתנהלות בהתאם למתוכנן, וכעת יוצא לדרך השלב הבא, שיבטיח רשת מתקדמת להסעת המונים בתל אביב ובגוש דן, שתאפשר לוותר על השימוש ברכב הפרטי בשעות העומס, בהתאם למקובל בעולם. חזון הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב שרבים הטילו ספק לגביו, הפך כבר מזמן למציאות. שני הקווים הנוספים, הקו הירוק והקו הסגול, יחד עם הקו האדום המוקם בימים אלה וצפוי להיחנך בסוף שנת 2021, ישנו מן היסוד את המציאות התחבורתית במטרופולין תל אביב".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות