banner
גלעד בר-אדון // צילום: באדיבות חברת עמידר
גלעד בר-אדון // צילום: באדיבות חברת עמידר

גלעד בר-אדון מונה למנכ"ל חברת מוריה לפיתוח ירושלים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון : "אני מברך בחום את גלעד על בחירתו. מדובר בתפקיד משמעותי ומהותי, במיוחד בעת הזו של ביצוע עשרות פרויקטים במקביל, בכל רחבי העיר"

גלעד בר-אדון // צילום: באדיבות חברת עמידר

דירקטוריון חברת מוריה – לפיתוח ירושלים בראשותו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר ירושלים משה ליאון, אישר את מינויו של גלעד בר-אדון לתפקיד מנכ"ל חברת מוריה. 

בר-אדון, 48 , יליד ותושב ירושלים, כיהן בשנים האחרונות בתפקיד מנכ"ל חברת פרזות- חברה ממשלתית עירונית לשיכון ירושלים. בתפקידו זה היה אחראי על מיזוג פעילות החברות פרזות ועמידר ומאז מכהן גם כסמנכ"ל בחברת עמידר ואחראי על פעילות הייזום וקידום הפרויקטים בחברה, הכוללים בין היתר התחדשות עירונית בנכסי הדיור הציבורי בארץ בהיקף של אלפי יחידות דיור, ביניהם  פרויקט 'פינוי-בינוי' בשכונת גילה בירושלים בהיקף של כ- 1300 יחידות דיור חדשות. 

חברת מוריה, המשמשת כזרוע הביצוע המרכזית של עיריית ירושלים ומשרד התחבורה, ומופקדת על ניהול וביצוע של מיזמי פיתוח תשתיות גדולים והקמתם של מבני ציבור, הפכה בשנים האחרונות לאחת החברות העירוניות הגדולות והמובילות במשק הישראלי. לאחרונה, אושרה תוכנית העבודה של מוריה לשנת 2020 הכוללת היקפי ביצוע של פרוייקטים בהשקעה של 1.8 מיליארד שקל ברחבי ירושלים, שיא כל הזמנים של החברה מזה 30 שנה. בין הפרוייקטים המרכזיים של מוריה בשנת 2020: הקמת התשתיות לקו הירוק של הרכבת הקלה, פרויקט הכניסה לעיר, פרויקט הכביש האמריקאי, פרויקט הגבעה הצרפתית, הכפלת כביש המנהרות, הקמת מבני חינוך וגני ילדים, מבני ציבור וגני שעשועים. 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון : "אני מברך בחום את גלעד על בחירתו למנכ"ל חברת מוריה ,חברת התשתיות של העיר ירושלים. מדובר בתפקיד משמעותי ומהותי, במיוחד בעת הזו של ביצוע עשרות פרויקטים במקביל, בכל רחבי העיר. ירושלים נמצאת בתהליך בנייה מואץ, מורכב ומשמעותי מהרחבים שידעה זה עשורים. בפני גלעד עומדים אתגרים משמעותיים, ואני משוכנע שיעשה חיל בתפקידו וינהל את חברת מוריה ביד רמה כפי שעשה בתפקידיו הקודמים". 

מנכ"ל עיריית ירושלים, איציק לארי: "ברכות לגלעד לבחירתו לתפקיד המתאגר, אני מאחל לו בהצלחה ומשוכנע שכך יהיה.העיר ירושלים עומדת בפני אתגרים תשתיתיים שלא ידעה כמותם שנים רבות, ביצועם המושלם ובזמן הם אתגר מהותי ומשמעותי לחברת מוריה ולעומד בראשה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות