banner
איתי גורן, מנכל בוליגו קפיטל // אושרית חכמון
איתי גורן, מנכל בוליגו קפיטל // אושרית חכמון

חברת בוליגו קפיטל מדווחת על הצטרפותה לבורסה הישראלית

זאת לאחר שהשלימה הנפקה ראשונית בה גייסה 20 מיליון דולר, לפי שווי של 100 מיליון דולר. עיקר פעילותה של החברה מתמקד בנדל"ן בארה"ב

חברת השקעות הנדל"ן בארה"ב המחזיקה משרדים גם בישראל, בוליגו קפיטל, מדווחת כי היא מצטרפת לבורסה הישראלית, לאחר שהשלימה הנפקה ראשונית בה גייסה 20 מיליון דולר, לפי שווי של 100 מיליון דולר. ניירות הערך של החברה יירשמו למסחר בבורסה לאחר החג, החל מה-30.9. 

עוד על פי הדיווח, במסגרת השלב המוסדי של הנפקה התקבלו ביקושים של כ-75 מיליון שקל והחברה בחרה לגייס כ-61 מיליון שקל. במסגרת השלב הציבורי התקבלו ביקושים בהיקף של כ-40 מיליון שקל, הגבוהים פי 12 מהסכום שהחברה הציעה. בסיכום השלב המוסדי והציבורי גייסה החברה סך של כ-64 מיליון שקלים. 

"תמורת הגיוס בהנפקה תשמש את בוליגו להרחבת היקף הפעילות שלה בארה"ב, תוך הגדלת היקפי ההשקעה ומספר הפרויקטים, בדגש על מבני מולטי-פמילי, בתי אבות, מרכזים מסחריים שכונתיים ומבני תעשייה ולוגיסטיקה", נמסר מהחברה, שם מדווחים עוד כי משנת הקמתה ב-2012 היא גייסה ממשקיעים פרטיים כ-750 מיליון דולר, והייתה מעורבת בהשקעה בכ-100 נכסים, בהיקף השקעה כולל של 2.3 מיליארד דולר. בעלי השליטה בחברה השקיעו עד כה כ-36 מיליון דולר בפרויקטים שבניהולה של החברה. 

איתי גורן, מנכ"ל ומייסד החברה: "תמורת הגיוס והנגישות לשוק ההון תסייע לנו לבצע קפיצת מדרגה בכמות והיקף הפרויקטים שניזום וננהל. החברה תבצע השקעות ישירות בנכסים, לצד המשקיעים הקיימים שלה, ותפעל לחיזוק בסיס ההון והפרופיל הפיננסי של החברה".

גיא בן-דרור, סמנכ"ל קשרי משקיעים, הוסיף כי: "ברוב העסקאות שמימשנו התשואה למשקיעים הייתה גבוהה, ולעיתים הרבה יותר גבוהה מהציפיות בהתאם לתכניות העסקיות". 

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות