banner
קובי ארדיטי // צילום: ברק ברינקר
קובי ארדיטי // צילום: ברק ברינקר

החברה שבונה כבר 100 שנה רוצה לחדש את שוק המגורים התל אביבי

"ההיכרות הקרובה שלנו עם המאפיינים הפיזיים וההיסטוריים של העיר ועם סגנון החיים המקומי, בשילוב עם הניסיון הרב שצברנו בייזום ובנייה, יסייעו לנו לבנות כאן סביבת מגורים טובה ואיכותית" – אינג' קובי ארדיטי, מחברת רם מוגרבי ארדיטי על ההתחדשות העירונית בתל אביב

 

בשיתוף חברת רם מוגרבי ארדיטי

בשנים האחרונות חברת רם מוגרבי ארדיטי ממקדת את פעילותה בצפון הישן של תל אביב ובלב העיר ההיסטורית, ובאחרונה החלה מחזקת את אחיזתה גם בדרום-מזרח העיר, בפרויקטים של פינוי-בינוי.
לא רבות הן חברות הנדל"ן שיכולות להתפאר בפעילות בת למעלה מ-100 שנה. חברת רם מוגרבי ארדיטי היא אחת מאותן חברות בודדות, וכניסתה לתחום ההתחדשות העירונית הופכת אותה לתופעה ייחודית עוד יותר, כאשר היא עשויה לחדש בנייני מגורים שמייסדיה בנו עוד לפני קום המדינה.

מקימיה של רם מוגרבי ארדיטי החלו לבנות בתל אביב ב-1919. ברבות השנים התרחב היקף הפעילות לערים רבות בארץ ובחו"ל, אולם בשנים האחרונות ממקדת החברה את פעילותה בצפון הישן ובלב העיר ההיסטורית (רובעים 3, 4 ו-5), בפרויקטים של תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה. כיום יש לחברה יותר מ-20 פרויקטים בשלבים שונים של תכנון וביצוע.
החברה שבבעלותם של אינג' יוסף מלמד, יזם הנדל"ן יגאל מוגרבי והאינג' ואיש העסקים אדי ארדיטי, היא בעלת ניסיון עשיר בייזום וכן בבנייה, בזכות הזרוע הקבלנית שלה – חברת "רם הנדסה", בעלת הסיווג הבלתי-מוגבל בבנייה למגורים.

בשנים האחרונות סיימה ואכלסה החברה שלושה פרויקטים בתל אביב: מוסינזון 3, מיכה 10 ורנ"ק 23. הפרויקט ברחוב רנ"ק אף רשם היסטוריה קטנה כשהיה מיזם התמ"א 38/2 הראשון שיצא לביצוע ברובע 3 לאחר אישורה של תוכנית הרובעים. בשנה האחרונה החלה החברה בביצוע שני פרויקטים נוספים של הריסה ובנייה בתל אביב – הראשון במודליאני 3 והשני ביחזקאל 20 – ובשלושה פרויקטים נוספים ניתנו היתרי בנייה – מודיליאני 17, שילה 4 ודיזנגוף 228. במקביל היא מקדמת פרויקטים נוספים בוועדות התכנון.
לצד פעילותה התמ"אית, מפתחת רם מוגרבי ארדיטי פעילות משלימה בתחום הפינוי-בינוי. במסגרת זו, מקדמת החברה חידוש של שכונות מגורים שלמות בגוש דן, כשבימים אלה היא מחזקת את אחיזתה גם בדרום-מזרח תל אביב.

"אנחנו מאמינים שהשכונות בדרום ומזרח תל אביב יהיו בתוך עשור או שניים מהמקומות הכי טובים בארץ והכי מבוקשים למגורים", קובע אינג' קובי ארדיטי, מנהל בחברה ובנו של ארדיטי הבעלים. לדבריו, "הקפיצה של האזור היא בלתי-נמנעת ונובעת מכמה סיבות עיקריות: תחבורה ציבורית מצוינת הכוללת את שלושת קווי הרכבת הקלה ושני קווי מטרו שיגיעו לשם, מיקום פנטסטי הגובל בשלוש ערים נוספות  – רמת גן, חולון ובת ים, קרבה לים ולמוקדי בילוי ותיירות נוספים, תוכנית המתאר החדשה שמקדמת עיריית תל אביב שמה דגש חזק על חיזוק דרום מזרח העיר, לרבות פיתוח מוקדי תעסוקה ומסחר משמעותיים".

ארדיטי מסכם ואומר כי: "ההיכרות הקרובה שלנו עם המאפיינים הפיזיים וההיסטוריים של העיר ועם סגנון החיים המקומי, בשילוב עם הניסיון הרב שצברנו בייזום ובנייה בארה"ב, קנדה ואירופה – יסייעו לנו לבנות כאן סביבת מגורים טובה ואיכותית, על פי מודלים שעובדים בחו"ל".

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות