banner
שר הבינוי והשיכון, הרב יעקב ליצמן בקריית שמונה // באדיבות: עיריית קריית שמונה
שר הבינוי והשיכון, הרב יעקב ליצמן בקריית שמונה // באדיבות: עיריית קריית שמונה

האם המדינה תשקיע בפריפריה ? שר הבינוי והשיכון הגיע השבוע לקריית שמונה

בעירייה הציגו את תוכניות ההתחדשות העירונית של העיר, לצד הצורך בקידום החלטת ממשלה ליצירת כדאיות כלכלית בפרויקטים של פינוי בינוי בפריפריה

בעירייה דיווחו כי במהלך הפגישה שהתקיימה השבוע, הוצגו לשר ליצמן תוכניות אסטרטגיות לפיתוח העיר, בדגש על התחדשות עירונית וטיפול במרקם הוותיק של העיר. המתכננת העירונית, אינה בורשטיין זיתוני, הציגה את התוכניות המקודמות ואת הצורך בקידום החלטת ממשלה ליצירת כדאיות כלכלית בפרויקטים של פינוי בינוי בפריפריה.

עוד מציינים בעירייה כי ראש העיר אביחי שטרן, מ"מ ראש העיר ויו"ר הוועדה לתכנון ובנייה קריית שמונה, אופיר יחזקאלי והסגנים הדגישו את הצורך בטיפול בתשתיות הוותיקות בעיר, תקצוב קירות תמך קורסים,  שדרוג  כבישים, מבני ציבור ופארקים, כמו גם את הצורך במתן דגש לכל נושא הדיור הציבורי.

"השר ליצמן ברך את ההנהגה החדשה והתרשם מהתוכניות המקודמות בעיר והזמין את ראש העיר ללשכתו בירושלים כדי לדון בפירוט במתן פתרונות לסוגיות שהועלו", נמסר מהעירייה בעקבות הביקור. "קריית שמונה חשובה לי מאוד. אני מתכוון לשים דגש ולהשקיע רבות בישובי הפריפריה בנגב ובגליל", אמר ליצמן, "אני מתכוון לעזור להנהגת העיר להתגבר על כל המכשולים וללכת איתכם יד ביד בכל דבר שקשור למשרד שלי".

בסיום הישיבה יצאו הנוכחים לסיור בשכונת יובלים ולחנוכה רשמית של השכונה, המיועדת לאכלס עד לכ- 5,000 תושבים.

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות