banner
Studio Tower // הדמיה: 3dvision
Studio Tower // הדמיה: 3dvision

ישראכרט מצטמצמת: עוברת מתל אביב לבניין בבעלות "תדהר" בבני ברק

לאחר 20 שנה שבהן פעלה החברה בתל אביב, היא מודיעה כי תעביר את משכנה לבני ברק. הקבוצות סיכמו על תקופת שכירות של 10 שנים. רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט: "הצרכים שלנו השתנו"

 

קבוצת ישראכרט נמצאת במו"מ מתקדם לחתימת הסכם למעבר מטה הקבוצה למרכז העסקים המתחדש בבני ברק, למתחם בבעלות קבוצת תדהר וכלל ביטוח ופיננסים, כך מדווחות הקבוצות. 

על פי הדיווח, ישראכרט תשכור מקבוצת תדהר וכלל ביטוח את Studio Tower, מגדל משרדים בן 19,000 מ״ר (לעומת כ- 22,000 מ"ר כיום) במתחם ה-BBC בבני ברק ותעתיק אליו מתל אביב את משכנה כבר במחצית השנייה של 2021. הקבוצות סיכמו על תקופת שכירות של 10 שנים עם אופציה להארכה בעוד 10 שנים נוספות.

"כחלק מהשינויים שעוברת ישראכרט מאז ההיפרדות מבנק הפועלים והפיכתה לחברה ציבורית נסחרת, החליטה הנהלת ישראכרט אחרי למעלה מ-20 שנים בבית ישראכרט ובמספר בניינים סמוכים ברחוב המסגר במרכז ת"א, לעבור למתחם מרווח שיאפשר לכלל עובדי הקבוצה לעבוד בבניין אחד בצורה יעילה עם תשתיות וסביבת עבודה מתקדמת", נמסר מהחברה, שם מציינים עוד כי: "המעבר משתלב בתכנית ההתייעלות של ישראכרט ויסייע להקטנת ההוצאות ושיפור האפקטיביות התפעולית של הקבוצה".  

על פי הסיכום בין השתיים, חברת תדהר תבצע את עבודות ההתאמה אשר יתוכננו על ידי האדריכלית והמעצבת ורד גינדי. את הקרקע עליה נבנה בימים אלה הפרויקט רכשה קבוצת תדהר בשנת 2015 ובמהלך 2019 רכשה כלל ביטוח מתדהר 50% מהפרויקט בעלות של כ-120 מיליון ש"ח.

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט // צילום: סיון פרג'
ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט // צילום: סיון פרג'

רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, מסר כי: "הצרכים שלנו השתנו ואנו רוצים לייצר לעובדינו תשתית עבודה חדשנית שמתאימה לשינויים שעוברים על העולם הפיננסי ועלינו, כחלק מההתפתחות המואצת שלנו מחברת כרטיסי האשראי לפלטפורמה פיננסית מתקדמת". 

גיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר, מסר כי: "פרויקט זה מהווה חוליה נוספת וחשובה במימוש האסטרטגיה שלנו לפיתוח מערך הנכסים המניבים של תדהר. נתחיל מיד בתכנון עבודות הפנים ונאפשר לישראכרט להתחיל לפעול ממשכנה החדש באופן מלא כבר בתחילת הרבעון השלישי בשנת 2021". 

יוסי דורי, מנכ"ל כ.נ.ף, מנהל חטיבת ההשקעות של כלל ביטוח ופיננסים, ציין כי: "עסקת Studio Tower היא השקעה בנכס איכותי כחלק מתיק הנדל"ן של קבוצת כלל ביטוח ופיננסים וחלק אינטגראלי מפעילות ההשקעות של הקבוצה, הכולל רכישה וצבירה של נכסים איכותיים המייצרים תשואה מותאמת סיכון. מדובר בעסקת השכרה עם גוף פיננסי משמעותי ולטווח ארוך". 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות