banner
נמל עכו מייזליץ כסיף רויטמן אדריכלים
נמל עכו מייזליץ כסיף רויטמן אדריכלים

עכו מתחדשת עם פיתוח אזור הנמל והטיילת

עיריית עכו מדווחת על אישור תוכנית לפיתוח אזור הנמל והטיילת בהשקעה של כ-30 מיליון שקל. ראש העיר: "מדובר במהלך חשוב ואסטרטגי,  שהינו חלק מהפיתוח הכולל של העיר"

נמל עכו והטיילת סביבו, ישופצו בהשקעה כוללת של כ 30 מיליון שקלים, כך מדווחת עיריית עכו, המבצעת את הפרויקט בשיתוף החברה לפיתוח עכו העתיקה ומשרד התיירות. על פי הדיווח בימים אלה אושרה התוכנית, שמהווה התחדשות משמעותית לאזור התיירות והדייג המרכזי בעיר, המושך אליו מיליוני תיירים בשנה. "מדובר בתכנון מקיף וכולל, הממקסם את הפוטנציאל הנופי של הנמל תוך התייחסות מרחבית לתיירות, לדייגים ולתושבי האזור", אומרים בעירייה. עבודות הפיתוח  שיחלו בימים הקרובים אמורות להסתיים בתוך כשנתיים.

הנמל מייזליץ כסיף רויטמן אדריכלים
הנמל מייזליץ כסיף רויטמן אדריכלים

התכנון הכולל התחדשות הנמל, כיכר הדייגים, חאן אל עומדן, רחבת המגדלור, הטיילת המקיפה את הנמל,  מסלעת שובר גלים  מחסן הדייגים, דוכני הממכר ועוד. על פי התוכנית המוצעת, התנועה באזור הנמל תוסדר, לרבות יצירת מרחבים נוחים ונגישים למטיילים. על התוכנית הופקד משרד אדריכלים מייזליץ, כסיף רויטמן, אדריכלים. 

הדמיה הנמל מייזליץ כסיף רויטמן אדריכלים
הדמיה הנמל מייזליץ כסיף רויטמן אדריכלים

בעירייה מציינים עוד כי הם מקדמים פרויקטים להגדלת מספר חדרי האירוח, הקמת בתי מלון יוקרתיים, שטחי קמפינג ועוד. ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, מסר כי: " אני שמח וגאה על ההחלטה להתחיל בשיפוץ הנמל והטיילת  ומעריך את העשייה המשותפת עם החברה הכלכלית עכו ובתמיכת משרד התיירות.  מדובר במהלך חשוב ואסטרטגי,  שהינו חלק מהפיתוח הכולל של העיר. הנמל המשופץ החדש , שימשוך אליו מאות אלפי תיירים בשנה יהווה חלק חשוב בעשייה התיירותית והפיתוח הכלכלי חברתי של העיר עכו, שהפכה כבר מזמן  לעיר תיירות מוערכת ונחשקת ואף זכתה על ידי ענקית התיירות בוקינג כעיר המזמינה ביותר לשנת 2020.    אנו  מעודדים פיתוח תיירותי ופועלים רבות, להקל על המשקיעים הרבים בתחום התיירות בעיר  ובפיתוח מלונות- כמו מלון האחים נקש בעתיקה,  מלון בלה ריביירה ועוד רבים". 

מנכל החברה לפיתוח עכו העתיקה, יובל פורת, מציין כי: "שיפוץ ושדרוג המרינה שובר הגלים והפיכתם לטיילת להנאת המבקרים הרבים והתיירים שעוד יגיעו, הינו אחד הפרויקטים החשובים שמוביל משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בעמ בשנתיים הקרובות. מדובר באזור היפה והחשוב בעיר כולה. התכנון כולל התייחסות לדייגים בנמל, לתושבי האזור ולתיירים. אין ספק שהתכנון המוקפד והביצוע יהפכו את הנמל והטיילת לפנינה התיירותית של  עכו והמדינה כולה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות