banner
אורן הוד // צילום כרמל שירן
אורן הוד // צילום כרמל שירן

חילופי תפקידים: מנכ"ל חדש ל"אפריקה ישראל"

אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים בתשע השנים האחרונות מסיים את תפקידו ומפנה את כיסא המנכ"ל למיכה קליין, המכהן היום כמשנה למנכ"ל החברה

אורן הוד // צילום כרמל שירן

אורן הוד מנכ״ל "אפריקה ישראל" בתשע השנים האחרונות מסיים את תפקידו. בחברה ציינו כי: "הוד הודיע על רצונו לסיים את תפקידו על מנת לפנות לאתגרים ניהוליים חדשים". במקומו מונה למנכ"ל מיכה קליין, המכהן כמשנה למנכ"ל החברה משנת 2016, והוא יחליף הפועל את הוד בחודש יוני 2020.

קליין (46), בעל תואר מוסמך למדעים (BSc) בהנדסה אזרחית, החל את עבודתו בחברה בשנת 2011 כסמנכ"ל הנדסה של החברה  והחל משנת 2016 מכהן כמשנה למנכ״ל. קודם לכן מילא שורה של תפקידים ניהוליים, בין היתר, כיהן כמהנדס ראשי בחברת אלקטרה בניה, מנהל ביצוע של חברת נווה גד ותפקידי ניהול פרויקטים ב"דניה סיבוס". 

יעקב (לוקסי) לוקסנבורג, יו"ר החברה מסר כי: "ברצוני לברך את אורן הוד על כהונה מוצלחת בה המשיך לבסס את אפריקה ישראל מגורים כאחת החברות הגדולות והמובילות בתחומה בישראל אשר נהנית מהיקפי ביצוע ומכירות משמעותיים, צבר קרקעות להמשך צמיחה ואיתנות פיננסית מהבולטים בענף. אנחנו מכבדים את רצונו של הוד לפנות לאתגרים חדשים אחרי תקופה ארוכה בתפקיד ומאחלים לו הצלחה רבה בעתיד. אני שמח להודיע על מינויו של מיכה קליין כמחליפו של הוד. קליין היה שותף להצלחת החברה בשנים האחרונות ואני בטוח כי היכרותו העמוקה עם החברה וניסיונו הרב יתרמו להמשך צמיחתה של החברה ושימור מעמדה כחברת הנדל"ן למגורים המובילה בישראל."

אורן הוד, מנכ"ל החברה מסר כי: "הייתה לי זכות גדולה לנהל ולהוביל את אפריקה ישראל מגורים לאורך תקופה ארוכה של 9 שנים במהלכן הפכנו אותה לאחת החברות הגדולות והדומיננטיות בענף בישראל עם מותג אשר מהווה אבן שואבת לקהל רוכשי הדירות. עם השלמתו של תהליך העברת השליטה בחברה, המעניקה וודאות להמשך פיתוח עסקיה ושמירה על מעמדה המוביל, אני מרגיש כי זהו הרגע הנכון עבורי לפנות לאתגרים ניהוליים חדשים. אני מודה מקרב לב לדירקטוריון, הנהלת החברה והעובדים המסורים על עבודה משותפת לאורך השנים. אמשיך ללוות את החברה בחודשים הבאים להבטחת מעבר מלא וחלק. ברצוני לאחל ל מיכה קליין הצלחה רבה בתפקידו החדש. אני מאמין כי הידע המקצועי, כישוריו וניסיונו הרב יתרמו להמשך ההצלחה וצמיחתה של החברה."

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות