banner
ז'אן סממ // יחצ
ז'אן סממ // יחצ

ז'אן סממה, מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה, ימונה למנכ"ל חברת אקופיה

סממה: "יצרניות האנרגיה המובילות בעולם אמרו את דברם – אוטומציה באתרים סולאריים היא הדרך היחידה להמשך הצמיחה של הסקטור"

ז'אן סממ // יחצ

חברת אקופיה לפתרונות רובוטיים לשוק האנרגיה הסולארית, הכריזה היום על מינויו הצפוי של ז'אן סממה, המכהן כיום כמנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה, חברה בת בבעלות מלאה של שיכון ובינוי, למנכ"ל החברה. המנכ"ל והמייסד של חברת אקופיה, ערן מלר, ימונה לנשיא החברה. סממה צפוי להתחיל את תפקידו בחברת אקופיה בתחילת הרבעון השני של 2020.

חברת אקופיה הישראלית צבר הזמנות לפרויקטים בהיקף של 16,000 מגהוואט ברחבי העולם. בארץ, הפתרונות הרובוטיים שלה החברה מותקנים ב-13 מתקנים קרקעיים גדולים של EDF, אנלייט, שיכון ובינוי וערבה פאוור. סממה כיהן בעבר כסמנכ"ל וחבר הנהלה בחברת REG Energy (NASDAQ: REGI) וכמנכ"ל חברת Petrotec AG (Frankfurt Stock Exchange, Germany). בתפקידים אלו כיהן כ-7 שנים, בהם התגורר בגרמניה. לפני כן, כיהן כמנכ"ל חברת הפרויקטים באנרגיה מתחדשת של קבוצת החברה לישראל.

ערן מלר, מנכ"ל ומייסד החברה: "חברת אקופיה צמחה בשנים האחרונות בקצב צמיחה שנתי (CAGR) של כ-250%. אנחנו מברכים על הצטרפותו של ז'אן המביא עימו ניסיון ניהולי מוכח שיאפשר את המשך הצמיחה של החברה וחדירה לשווקים גאורפיים חדשים".

סממה: "יצרניות האנרגיה המובילות בעולם אמרו את דברם – אוטומציה באתרים סולאריים היא הדרך היחידה להמשך הצמיחה של הסקטור. יש לחברה פוטנציאל עצום ואני מצפה לתרום להמשך צמיחתה החזקה תוך הגדלה משמעותית של צבר ההזמנות שלה בשווקים קיימים וחדשים". 

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות