banner
כנס CTBUH שנזן סין // יחצ
כנס CTBUH שנזן סין // יחצ

הם משלנו: מהנדס ישראל דוד ואדריכל משה צור גרפו פרסים מעבר לים

על המועצה העולמית לגורדי שחקים ובניה אורבנית שמעתם? כי יש כזו מועצה ולא רק שהיא נחשבת ביותר, היא גם העניקה פרס מפעל חיים ופרס חזיתות המגדל הטוב בעולם לשניים משלנו- מהנדס ישראל דוד ואדריכל משה צור

תמונה: הישראלים בכנס CTBUH שנזן סין // יחצ

המהנדס ישראל דוד,  נציג ישראל קיבל פרס מפעל חיים על שם פזלור קאן המהנדס האגדי של גורדי השחקים- בגין תרומה יוצאת דופן להקמת מבנים רבי קומות בעולם. עד כה קיבלו את הפרס 14 מהנדסים, רובם מארה"ב. האדריכל משה צור קיבל על תכנון מגדל שרונה עזריאלי את פרס המגדל הטוב בעולם בתחום טכנולוגית החזיתות. ואיפה כל זה קרה?

המועצה העולמית לגורדי שחקים ובניה אורבנית CTBUH ערכה בסוף השבוע בשנזן, סין כנס לציון 50 שנה להקמת המועצה במסגרתו דורגו המגדלים הטובים ביותר בעולם בקטגוריות שונות. לתחרות ניגשו עשרות מועמדים מצטיינים מכל העולם, כאשר הפרסים חולקו באירוע חגיגי בהשתתפות מעל 1000 אנשי מקצוע מובילים מכל העולם! כאמור, שניים משלנו חזרו הביתה מאושרים.

מהנדס ישראל דוד, איך ההרגשה?
"הצגתי בכנס את ההישגים בגינם ככל הנראה קיבלתי את הפרס. אלו ההישגים של ענף הבניה בישראל ב 10 השנים האחרונות בהן תכננו 100 מגדלים שרובם נבנו או נמצאים בשלבי בניה שונים. זוהי תעודת כבוד לענף הנדל"ן בישראל".

אדריכל משה צור, מאושר?
"מאוד נעים לקבל פרס בקטגוריה מסוימת על בניין שנקבע כי הוא הכי טוב בעולם בקטגוריה זו מתוך ארבעה פרויקטים עולמיים, זה לא שיגרתי. זה מראה באופן ברור שהרמה האדריכלית והטכנולוגית של האדריכלות בארץ בכלל ושלנו בפרט לא נופלת ובמקרה זה הוכרה גם כעולה על העשייה הבינלאומית בתחום וזה כמובן כבוד גדול".

מי שעוד היה עד לרגע, גם הוא משלנו, אדריכל גיל שנהב, יו"ר ISRAEL-CTBUH, שסיפר איך נראית מהצד ההתרגשות הגדולה: "המשלחת הישראלית היתה הרביעית בגודלה אחרי סין ארה״ב ואנגליה. ישראל מיישרת קו עם המדינות המתקדמות בעולם. בעשור הקרוב נראה מעל 100 בנינים גבוהים מ 40 קומות בישראל! הפרסים הם תעודות כבוד לתעשיית התכנון והבניה שלנו״.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות