banner
באדיבות החברה
באדיבות החברה

"רני צים" רוכשת נכס בנוף הגליל תמורת 97 מיליון שקלים

הנכס, הממוקם באזור התעשייה, כולל שימושים למסחר, משרדים ותעשיה: "החברה מתכוונת להשביח את הנכס, שאינו מבטא כיום את הפוטנציאל הריאלי שלו, ולהגדיל את השכירות תוך שלוש שנים לכ-11.5 מיליון שקל"

באדיבות החברה

חברת רני צים מרכזי קניות מעדכנת היום כי זכתה בהליך התמחרות במסגרת מכרז לרכישת נכס באזור התעשייה נוף הגליל (העיר נצרת עילית בשמה החדש) תמורת 97 מיליון ₪, מחיר המשקף כ-2,600 ש"ח למ"ר מבונה. 

הנכס, הידוע בכינויו קניון סיטי 1, מאופיין בעירוב שימושים למסחר, תעשיה ומשרדים, ומשתרע על שטח בנוי ברוטו של כ-36.5 אלף מ"ר, מתוכו שטח לשיווק של כ-24 אלף מ"ר וכולל 4 קומות עיקריות, 4 קומות ביניים וכן תחנת תדלוק קטנה המושכרת ל"טן" חברה לדלק. 

נכון ליולי 2019, שיעור התפוסה הממוצע בנכס עומד על כ-84.4% ודמי השכירות הממוצעים ל-1 מ"ר מאוכלס עומדים על 26.2 ש"ח. "על פי תכניות העבודה של החברה, בכוונתה להשביח את הנכס, שאינו מבטא כיום את הפוטנציאל הריאלי שלו, ולהגדיל את השכירות תוך שלוש שנים לרמה של כ-11.5 מיליון שקל", כך נמסר מהחברה. ה- NOI השנתי הנוכחי מסתכם לסך של כ- 5.5 מיליון ש"ח.

רני צים, מנכ"ל החברה, מסר כי: "מדובר בנכס שנרכש דרך כונס נכסים בתהליך של התמחרות, ואנו שמחים על כך שהצעתינו לרכישת הנכס נבחרה כהצעה הזוכה. מדובר בנכס שעלות בנייתו כפולה מרכישתו, ומשכך אנו שבעי רצון שזכינו לרכוש אותו במחיר אטרקטיבי במיוחד. הנכס בעל פוטנציאל השבחה משמעותי, התואם את האסטרטגיה העסקית של החברה, וצפוי להשתלב היטב בפורטפוליו הנכסים המתרחב של החברה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות