banner
בן מסינג מייסד מגדילים - הפורום הישראלי להתחדשות עירונית // יחצ
בן מסינג מייסד מגדילים - הפורום הישראלי להתחדשות עירונית // יחצ

האם דיירי הפרויקטים להתחדשות עירונית מרוצים מהיזמים?

פרויקט מיוחד ובלעדי ל"מגדילים": לאחרונה פרסם האתר הישראלי להתחדשות עירונית "מגדילים", קול קורא ליזמים ובעלי מקצוע להמליץ על דיירים בפרויקטים מאוכלסים, שיספרו את סיפור הצלחתו של הפרויקט, מנקודת מבטם

50 סיפורי הצלחה מאת דיירי פרויקטים להתחדשות עירונית: "מגדילים" תציג את ההצלחות של הפרויקטים להתחדשות עירונית בישראל, באמצעות מיזם ייחודי, שיתקיים  לראשונה בארץ, ויאפשר לדיירים לספר את סיפוריהם של הפרויקטים ולהציג אותם. במסגרת הפרויקט, הוזמנו יזמים ובעלי המקצוע לקחת חלק במיזם, ולהמליץ על דיירים בפרויקטים שאכלוסם הסתיים או החל ב-3 השנים האחרונות (2017-2019). 

הדיירים שייבחרו למיזם "50 סיפורי ההצלחה", ישפכו אור על הצלחתו, החל משלב ההתארגנות, דרך בחירת אנשים המקצוע, התהליכים הבירוקרטיים והחסמים ועד ליציאה לביצוע ואכלוס. 

בן מסינג, מנכ"ל ומייסד "מגדילים", מסר כי: "מאחורי המיזם עומד הרצון לאפשר לדיירים להיות אלו שמספרים על התהליך והשפעתו על איכות חייהם לאחר סיומו. לרוב אנחנו שומעים על כך מהיזמים, בעלי המקצוע, מקבלי ההחלטות, אולם הפעם הבמה תעבור לדיירים, כך שהסיפור יבוא מנקודת מבטם האישית ויאפשר לקוראים ללמוד על האתגרים והתוצאות של ההתחדשות העירונית בישראל". 

לצורך פרסום וחשיפת 50 הסיפורים הנבחרים, הוזמנו  יזמים, קבלנים, עורכי דין, שמאים, מפקחים, אדריכלים וכל בעלי מקצוע המעורבים בהקמת פרויקט להתחדשות עירונית, להמליץ כאמור על נציגות מטעם הדיירים, שיספרו את סיפור הצלחתו של הפרויקט. סיפורי ההצלחה הנבחרים יחשפו למאות אלפי דיירים הגרים במתחמי התחדשות עירונית בפריסה ארצית ומכל שכבות האוכלוסיה.

כמו כן, חשיפת הפרויקט תתקיים באירוע יוקרתי ומתוקשר למוזמנים בלבד.. אשר יושק בו לראשונה הספר היוקרתי עם 50 הסיפורים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות