banner
הדמית הפרויקט // 3DIVISION
הדמית הפרויקט // 3DIVISION

ההתחדשות העירונית ופרויקט DUO הקפיצו את המכירות של אפריקה ישראל מגורים

החברה מכרה ברבעון השלישי 193 יחידות דיור, עלייה של יותר מ-70% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. התמורה הכספית ליחידות שנמכרו עומדת על 686 מיליון שקל כולל מע"מ – עלייה חדה של 190% ביחס לרבעון המקביל אשתקד

נתוני המכירות של חברת אפריקה ישראל מגורים ברבעון השלישי של 2021, אותם חשפה החברה אתמול (ב'), מראים עלייה משמעותית בכל המדדים. החברה מקבוצת לפידות קפיטל מכרה ברבעון השלישי 193 יחידות דיור –עלייה של יותר מ-70% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. התמורה הכספית ליחידות שנמכרו – 686 מיליון שקל כולל מע"מ – מהווה אף היא עלייה חדה ביחס לרבעון המקביל בשנת 2020 – של כ-190%. 

עוד על פי הדיווח, גם המחיר הממוצע ליחידת דיור הראה שיפור ניכר מבחינתה של אפריקה ישראל מגורים. ברבעון השלישי של השנה עמד מחירה הממוצע של יחידת דיור על כ-3.6 מיליון שקל, וזאת לעומת 2.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר בזינוק של כ-70%, הנובע לדברי החברה בעיקר מהצלחת החברה במכירת הדירות בפרויקט היוקרה שלה – Duo  תל אביב. 

מקור: אפריקה ישראל מגורים
מקור: אפריקה ישראל מגורים

סגמנט חשוב נוסף בפעילות של אפריקה ישראל מגורים, שאחראי במידה רבה על נתוני המכירה החיוביים של החברה, הוא תחום ההתחדשות העירונית. פעילותה המיתוגית של אפריקה ישראל מגורים בזירה זו ממוקדת כיום בשכונת קרית יובל שבירושלים, שם מקדמת החברה פרויקט ראשון – "סביוני קטמון החדשה", שכולל כ-1,400 יחידות דיור בשלבי בנייה שונים. יחידות דיור אלה מתווספות לאלפי יחידות דיור שמקימה החברה במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ. לדברי גורמים באפריקה ישראל מגורים, עליות המחירים שפקדו את שוק הדיור בשנה האחרונה מתבטאות בחלקן בתוצאות החברה בשלושת הרבעונים האחרונים, וחלקן עוד צפויות לבוא לידי ביטוי בחודשים הקרובים, בהתאם לפרויקטים שהחברה תפתח לשיווק.

מיכה קליין // כרמל שירן
מיכה קליין // כרמל שירן

מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, מיכה קליין, התייחס לנתונים שהציגה החברה ואמר כי: "שלושת הרבעונים הראשונים של השנה מראים את המשך מגמת הצמיחה של אפריקה ישראל מגורים, גם במספר יחידות הדיור שנמכרו וגם בהיקף הכספי של מכירתן. בשנה האחרונה, באו לידי ביטוי נתוני מכירות של שני סגמנטים משמעותיים: פרויקט DUO במרכז תל אביב, הכולל 668 יחידות דיור לצד שטחי מסחר, ובהמשך אף מגדל יוקרה נוסף שייבנה במקום ויכיל כ-250 יחידות דיור; וההתחדשות העירונית שבמסגרתה אנו בונים אלפי יחידות דיור בכל הארץ.

"אנו באפריקה ישראל מגורים ממשיכים לפעול להגדלת הצבר העתידי שלנו בעסקאות משמעותיות, במטרה ליצור ערך מיידי עבור המשקיעים שלנו, תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה ושיפור ברווחיות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות