banner
יור ההסתדרות ארנון בר דוד // אגף הדוברות בהסתדרות
יור ההסתדרות ארנון בר דוד // אגף הדוברות בהסתדרות

ההסתדרות נגד שר האוצר: הסר התנגדותך להיטל היצף על המלט המיובא

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, קרא לשר האוצר להסיר את התנגדותו להטלת היטל היצף על המלט המיובא: "לשמור על רמת מחירים נמוכה ולהגן על התעשייה המקומית ועל העובדים"

יור ההסתדרות, ארנון בר דוד // אגף הדוברות בהסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, פנה לשר האוצר ישראל כץ, וביקש כי יסיר את התנגדותו להטלת היטל היצף על המלט המיובא, "לאור המצוקה שבה שרויה תעשיית המלט הישראלית". 

"אנו שרויים במשבר תעסוקתי מהחמורים שידע המשק, ומאות אלפי ישראלים מובטלים או בחל"ת, ללא ודאות האם יהיו להם מקומות עבודה לשוב אליהם", כתב יו"ר ההסתדרות לשר האוצר, "בהיעדר התערבות שתהפוך את התחרות בין יצרני המלט המקומיים לבין הייבוא מחו"ל, להוגנת, אנו עלולים להיות עדים להרס מוחלט ובלתי הפיך של תעשיית המלט הישראלית, לפגיעה בעובדים רבים ולהעמקת המשבר במשק.

"תעשיית המלט מהווה נכס אסטרטגי-לאומי וכלכלי למדינה ומפרנסת אלפי משפחות. תחרות היא תנאי הכרחי להשגת משק בפריון גבוה ולמאבק ביוקר המחייה, אולם תחרות בלתי הוגנת מזיקה לשוק הישראלי ותפגע בהמשך גם בצרכנים". 

בר-דוד הוסיף: "אני משוכנע כי ניתן לגבש יחד – הממשלה, ההסתדרות והמעסיקים, מתווה מאוזן שיאפשר לשמור על רמת מחירים נמוכה ולהגן על התעשייה והעובדים".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות