banner
יפעת שאשא ביטון שרת הבינוי והשיכון // צילום יעל אורבך
יפעת שאשא ביטון שרת הבינוי והשיכון // צילום יעל אורבך

מחיר למשתכן: הזוכים לא יחויבו בחתימה על חוזים

משרד הבינוי והשיכון יפיץ סקר ל-1,500 זוכים, שהליך בחירת דירתם הוקפא בצל המשבר והודיע כי לא יחייב את הזוכים בחתימת חוזים: "הקפאת הליך שיוך הדירות עלול לעכב את המשך התהליך" 

יפעת שאשא ביטון שרת הבינוי והשיכון // צילום יעל אורבך

סקר מקוון בקרב 1,500 זוכי תוכנית מחיר למשתכן יתקיים הבוקר על ידי משרד הבינוי והשיכון, "כדי ללמוד על העדפותיהם בסוגיית בחירת דירות באמצעים מקוונים", כך נמסר הבוקר מהמשרד, שם מציינים כי: "המטרה היא לתת מענה לזוכים ולקבלנים בתכנית מחיר למשתכן, שכנסי בחירת הדירות ותהליך שיוך הדירות שלהם נדחו. חשוב לציין שהקפאת הליך שיוך הדירות עלול לעכב את המשך התהליך".

מטרת הסקר היא ללמוד האם הזוכים מעוניינים בקיום הליך בחירת הדירה כעת, ואם כן – באיזה אופן. "לאחר מילוי הסקרים, גורמי המקצוע במשרד ילמדו וינתחו את התשובות במטרה לתת לזוכים מענה הולם בכפוף להנחיות משרד הבריאות. בסיום ניתוח התשובות, משרד הבינוי והשיכון ישקול את המשך הצעדים בנושא, ויעדכן את הזוכים והקבלנים בהתאם", נמסר מהמשרד.

בתוך כך, המשרד יאפשר לזוכים לחתום על חוזים גם בימים אלה, ביחס לדירות מחיר למשתכן שנבחרו לאחרונה אולם זוכים "שלא יכולים או רוצים" לחתום על חוזים כעת, להגדרת המשרד – לא יחויבו לעשות כן.

שרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "אנו ממשיכים לפעול כל העת כדי לאפשר המשך תפקוד שותף של ענף הבניה בכלל, ותוכנית מחיר למשתכן בפרט, לטובת רוכשי הדירות והקבלנים מבלי שזכויות הרוכשים יפגעו."

אלעזר במברגר, מנכל משרד הבינוי והשיכון: "בהתאם להעדפות הזוכים, כפי שיעלו במסגרת הבדיקה המהירה שאנו עורכים, נפעל לקדם את הליך בחירת הדירות. קידום עסקאות מכר דירה במסגרת פרוייקט מחיר למשתכן חיוני כעת לשוק הנדל"ן, לחברות הבנייה למגורים, וייטיב כמובן עם רוכשי הדירות שיזכו לדירה במחיר מוזל."

אריאל רוזנברג, ראש אגף שיווק: "בימים אלה, אנו נמצאים בקשר שוטף עם יזמים ועם גורמים בענף הנדל"ן וכמובן מתעדכנים כל הזמן במצב. ענף הבנייה הוגדר כענף חיוני, ואנו בוחנים כיצד לאפשר ליזמים ולזוכים, בהתאם לתוצאות הבדיקה, לממש את הזכייה שלהם גם במצב העכשווי של המשק."

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות