banner
צילום: דוברות עיריית רמלה
צילום: דוברות עיריית רמלה

ראש עיריית רמלה ממשיך לקדם פרוייקטי תחבורה ציבורית בעיר

עיריית רמלה ממשיכה לקדם את ביצוע פרויקט "מהיר לעיר" לנתיבי תחבורה ציבורית. ראש העיר מיכאל וידל: "מדובר בפרויקט ענק בעלות של כ-109 מיליון שקלים, שיביא לשדרוג ושיפור השירות של התחבורה הציבורית בעיר"

צילום: דוברות עיריית רמלה

עיריית רמלה מדווחת כי הספיקה לקיים לאחרונה מפגש שיתוף ציבור ומפגש  עם בעלי עסקים על ציר רחוב הרצל, בהתאם להנחיות צו הבריאות דאז, במסגרת ביצוע פרויקט "מהיר לעיר". המפגש התקיים במרכז "עמידר לקהילה" בשיתוף נציגי משרד התחבורה, נתיבי איילון הבונים ומבצעים את הפרויקט ברמלה. יצוין כי רמלה היא אחת מ- 17 רשויות שבחרו להצטרף לפרויקט הלאומי, הכולל ביצוע נתיבי תחבורה ציבורית.

במפגש השתתפו, מנכ"ל העירייה רונן עזריה, בעלי עסקים, ארגוני העירייה ונציגי נתיבי איילון.

ראש העיר מיכאל וידל, ברך על התקדמות הפרויקט וציין בפני בעלי העסקים, כי הפרויקט נועד להציב סטנדרט חדש לתחבורה ציבורית והוא יצור רשת מטרופולינית רציפה, יעילה ונוחה של צירי העדפה לתחבורה ציבורית בעיר. וידל: "מדובר בפרויקט ענק בעלות של כ-109 מיליון שקלים, שיביא לשדרוג ושיפור השירות של התחבורה הציבורית בעיר. חיזוק המרחב העירוני להולכי הרגל ורוכבי האופניים. תכנית זו תניב צמצום משמעותי לזיהום אוויר ורעש, תשפר את הנגישות למוקדי המשיכה לעיר ותאפשר נגישות טובה יותר לאוכלוסיית העיר לתחבורה ציבורית יעילה ומונגשת".

ראש העיר הדגיש עוד, כי  המערכת העירונית תעמוד לרשות בעלי העסקים באופן תדיר ודלתו תהיה פתוחה לסוחרים ובעלי העסקים וציין כי בשלבי העבודה תהיה גישה לחנויות והכניסה אליהם לא תיחסם. עוד הוא אמר, כי יתרונות ומאפייני הפרויקט כוללים שיפור המרחב העירוני המהווה מנוף לפיתוח כלכלי, אשר יניב צמיחה כלכלית לבעלי העסקים בצירי התחבורה הציבורית שכן תנועת הולכי הרגל המהווים את מרבית כוח הקנייה, תתוגבר. בנוסף, המיזם יצמצם את החשיפה לזיהומי אוויר ורעש  ויגביר את הנגישות למוקדי העסקים והמסחר.

נציגי נתיבי איילון ציינו במפגש, כי החל מחודש אפריל  יבוצעו עבודות ליצירת ושדרוג ציר הרצל כרחוב של תחבורה ציבורית, במקטע שבין שדרות שלמה המלך ועד הגדוד העברי ובהמשך עבודות ליצירת נתיב תחבורה ציבורית שמאלי, במקטעים שבין צומת קלאוזנר ועד שדרות שלמה המלך ובין הגדוד העברי ועד צומת הרצל צפון. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות