banner
עו"ד עמית יפרח // יח"צ
עו"ד עמית יפרח // יח"צ

מזכ"ל תנועת המושבים דורש להקפיא ביצוע סקרי חלקות

עמית יפרח: "דווקא עתה, כשהמשק הישראלי מצוי במצב חירום ומעסיקים במשרדים הממשלתיים רק עובדים חיוניים, אנשי האוצר יורדים לשטח ומצלמים משקים לצורך סקר של מינהל התכנון במסגרת תיקון 116"

עו"ד עמית יפרח // יח"צ

מזכ״ל תנועת המושבים, עמית יפרח פנה למנהל הרשות לאכיפה ברשות למקרקעין במשרד האוצר, אבי כהן, בנושא אכיפת דיני התכנון והבנייה במהלך מצב החירום נוכח וירוס הקורונה: "הגיעו לידי פניות של חברים לפיהם גורמים המציגים את עצמם כאנשי משרד האוצר מסתובבים בכפר ידידיה ומצלמים את חלקות ב' של המשקים לצורך סקר של מינהל התכנון במסגרת תיקון 116 הנ"ל", כותב יפרח, "לא מובן ואף תמוה בעיני מדוע נערכים סקרים ובדיקות של מנהל התכנון דווקא בימים קשים אלה, בהם המשק הישראלי מצוי במצב חירום נוכח התפשטות וירוס הקורונה". 

עוד הוא אומר: ״במצב דברים זה, אני סבור כי על הפקחים לעסוק בנושאים חשובים יותר. ברצוני להדגיש, כי אנו כתנועה פעלנו, פועלים ונפעל בעתיד על מנת לצמצם ככל הניתן כל הפרה או שימוש חורג שאינו מוסדר בנחלות במושבים, אולם בהתחשב במצב החירום בו אנו מצויים, לא זו העת להשקיע את מירב המאמצים הממשלתיים באכיפת דיני התכנון והבנייה״. 

בפנייתו הוא דורש להקפיא לאלתר את יישום תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, "וזאת לכל הפחות עד לאחר שתוקם ממשלה ויגובש מתווה שיאפשר מידתיות הן ביישום ובאכיפה והן בהסדרת השימושים". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות