banner
חן ירון // צילום: פזית אסולין
חן ירון // צילום: פזית אסולין

קבוצת CBRE העולמית רוכשת את חברת ירון-לוי ניהול פרויקטים

קבוצת CBRE, החברה הגדולה בעולם לשירותי נדל"ן מסחרי הודיעה היום על רכישת חברת ירון-לוי ניהול פרויקטים הישראלית. איאן אנטוויסל, מנכ"ל CBRE GWS במזרח התיכון: "רכישה זו מאפשרת הוספת שירותים משלימים"

תמונה: חן ירון // צילום: פזית אסולין

קבוצת CBRE, החברה הגדולה בעולם לשירותי נדל"ן מסחרי הודיעה היום על רכישת חברת ירון-לוי ניהול פרויקטים הישראלית. הקבוצה רשמה הכנסות של 21.3 מיליארד דולר בשנת 2018 ומעסיקה למעלה מ-90,000 עובדים ב- 480 משרדים בכל העולם.

חברת ירון-לוי ניהול פרויקטים, שנוסדה ב- 2010 על ידי השותפים חן ירון ואורי לוי, מספקת שירותי ניהול פרויקטים  להקמת משרדים ופרויקטים תעשייתיים, ללקוחות בישראל ובעולם. ירון לוי ניהול פרויקטים תפעל כחלק מהפעילות הבינלאומית של CBRE הנקראת (Global Workplace Solutions (GWS.

בין לקוחותיה של ירון-לוי ניתן למצוא את חברות ההיי טק המובילות בעולם כמו גם חברות ישראליות בולטות.

רכישה זו מצטרפת לרכישות קודמות של חברות ישראליות מובילות על ידי CBRE – מאן נכסים, חברת ייעוץ ותיווך נדל"ן, וקבוצת רמות, ספק ניהול ואחזקת מבנים. בקבוצה ציינו כי: "היכולות הנרחבות של CBRE בשוק הישראלי יאפשרו לחברה לתת מענה לצרכי לקוחות הנדל"ן המסחרי וההשקעות בכל שלב מחיי הנכס".

איאן אנטוויסל, מנכ"ל CBRE GWS באסיה פסיפיק, אירופה והמזרח התיכון, מסר כי: "רכישה זו מאפשרת הוספת שירותים משלימים, של חברת ניהול פרויקטים מובילה, לשירותים הקיימים שלנו. הצוות של ירון-לוי מאד מוערך בשוק הנדל"ן. רכישה זו מחזקת את מעמדנו ומאפשרת לנו לספק תוצאות טובות יותר עבור לקוחותינו ולהמשיך לבנות נכסים ברמה עולמית באזור".

אורי לוי // צילום: פזית אסולין
אורי לוי // צילום: פזית אסולין

חן ירון ואורי לוי, מנכ"לים משותפים של ירון לוי, מסר כי: "אנו מברכים על רכישה זו, המעידה על הבעת האמון וההכרה בשירות הייחודי שחברת ירון-לוי מספקת ללקוחותיה. ברצוננו להודות לצוות שלנו ולשותפים לדרך אשר סייעו לנו להגיע להישג זה. אנו שמחים על הצטרפותנו למשפחת CBRE ועל האפשרות להציע רמה חדשה של מצוינות ללקוחותינו בישראל ובעולם".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות