banner
תמ"א 38 בת ים | אילוסטרציה: בת ים // depositphotos
אילוסטרציה // depositphotos

בת ים: דיירי "מבצע סיני" בחרו יזם לפינוי בינוי של 134 יח"ד

קבוצת תדהר נבחרה על ידי התושבים במתחם 'מבצע סיני' בבת ים לביצוע פרויקט פינוי בינוי, בהיקף של כ-134 יח"ד בשני בניינים חדשים ובהשקעה של כ- 170 מיליון שקל

הדיירים ובעלי הדירות ברחוב מבצע סיני 25-27 בבת ים בחרו בחברת תדהר כיזם והמבצע לקידום פרויקט פינוי בינוי במתחם המגורים. במסגרת הפרויקט יהרסו שני בניינים בני-4 קומות, הכוללים 32 דירות ותחל בנייתם של כ- 134 יח"ד חדשות ב-2 בניינים בני 12 קומות, בתמהיל של דירות 3,4,5 חדרים ודירות מיוחדות. בעלי הדירות הוותיקים ימסרו דירה ישנה בשטח של כ- 57 מ"ר ויקבלו במקומה דירה חדשה עם ממ"ד בתוספת מרפסת שמש וחניה תת קרקעית. היקף הפרויקט נאמד בכ-170 מיליון ש"ח בעלי הדירות במתחם יוצגו על ידי החברה לפיתוח והתחדשות עירונית וחברת חושן ניהול פרויקטים, שפעלו בשיתוף מינהל ההנדסה בעיריית בת ים. 

"זהו פרויקט נוסף בסדרת הפרויקטים שמקדמת החברה לפיתוח והתחדשות עירונית במודל החברתי, על פיו בעלי הדירות הם היוזמים של הליך פינוי בינוי במתחם מגוריהם", אומרים בחברה לפיתוח והתחדשות עירונית, "המשמעות היא שבעלי הדירות מקדמים תוכנית בנין עיר חדשה למתחם ולאחר אישורה הם בוחרים יזם שיתקשר איתם בהסכם פינוי בינוי".  

בשלב הבא, צפויה "תדהר" להתחיל בגיבוש ההסכם המשפטי מול בעלי הדירות ולאחר מכן, בהליך הוצאת היתרי בניה. חברת חושן ניהול פרויקטים, תמשיך עם הדיירים ותבצע עבורם את הפיקוח על הבנייה.

עמי פליישר // יחצ
עמי פליישר // יחצ

עמי פליישר, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת תדהר, מסר כי: "אנו מודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו לנו כאשר בחרו בנו כיזם אשר יוביל את הפרויקט ונפעל במהירות לקידומו בכדי להצדיק את האמון שניתן בנו. תדהר מקדמת כיום מעל ל-40 פרויקטי התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ, לרבות בעיר בת ים ואנו שמחים על הצטרפות פרויקט חשוב זה לצבר הפרויקטים העתידי שלנו. חשיבותו של הפרויקט בכך שהוא ניתן למימוש מהיר בזכות העבודה שנעשתה על-ידי בעלי הדירות יחד עם החברה לפיתוח והתחדשות עירונית בקידום התב"ע ואישורה, עובדה המאפשרת לנו לפעול מיידית לקידום היתר הבניה ותחילת הבניה בפועל בתוך זמן קצר יחסית".

ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית // יח"צ
ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית // יח"צ

ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, ציין כי: "אנו גאים במיוחד בדיירים של מבצע סיני אשר זכינו להוביל ליום היסטורי זה של בחירת היזם לביצוע הפרויקט. כעת הדברים נראים ממשיים ובקרוב יהרסו הבניינים הישנים ובניית הפרויקט החדש תצא לדרך. הפרויקט ישפר את איכות החיים ותרבות הדיור של בעלי הדירות, הקהילה והשכונה וכמובן את איכות ורמת חייהם. פרויקטים של התחדשות עירונית הינם בין הפתרונות המרכזיים למצוקת הדיור באזורי הביקוש תוך חידוש מרכזי הערים. המודל החברתי ששם את בעלי הדירות במרכז מניע את ההליך בצורה מהירה יותר וכמעט ללא התנגדויות, שכן בעלי הדירות אלה שיוזמים ומקדמים שינוי בחייהם, הם ניגשים לתהליך מגובשים ועל כך מעידה היענות בעלי הדירות הגבוהה לקידום ההליך במתחם מגוריהם".

תכנון אדריכלי לפרויקט – אדריכל גיל שנהב, משרד כנען שנהב אדריכלים בשיתוף במה אדריכלים. יועץ משפטי לבעלי הדירות- עו"ד יריב בר-דיין.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות