banner
תמונת הדמיית מתחם בלו ואלי בעפולה // יחצ
תמונת הדמיית מתחם בלו ואלי בעפולה // יחצ

החל שיווק המתחם המסחרי ובית הקולנוע של עפולה

המתחם, שייבנה בסמוך לבית חולים העמק, צפוי להיפתח בעוד כשנתיים, בהשקעה של כ-95 מיליון שקל. בימים אלו החלו מגעים עם שוכרים פוטנציאליים. ראש העיר, אבי אלקבץ: "מתחם קולנוע איכותי ירחיב את אפשרויות התרבות וייצור מקומות עבודה חדשים"

תמונת הדמיית מתחם בלו ואלי בעפולה // יחצ

עפולה בדרך למרכז: מסתמן כי העיר, אשר כיום סובלת ממחסור במקומות בילוי ומסחר,  עולה על המפה בדרך להפוך לעיר מרכזית ומשמעותית בפריפריה הצפון מזרחית של המדינה, זאת לאחר שהעירייה מקדמת תוכנית ענק להקמת מרכז מסחרי חדש, שבו יפתח בית הקולנוע היחיד שצפויים לפעול בעיר. 

המתחם ממוקם בסמוך לבית חולים העמק ולמתחם הקניות הקיים במקום, והוא מציע אלטרנטיבה לתושבי העיר והעמקים לבילוי ותעסוקה. עד כה נאצלים עשרות אלפי אזרחי האזור לנסוע עד לחיפה על מנת להנות מצפייה בסרטים, חנויות יוקרה ואטרקציות לילדים, זאת לאחר שבעיר קיימים מתחמים מצומצמים ביותר וקניון ישן, שסובל מתנועה דלה.  

מאחורי המיזם עומד ענאן שמשום, מבעלי משקה האנרגיה  BLU,שצפוי  להשיק את המתחם- BLU VALLEY, בתוך כשנתיים ובהשקעה של כ-95 מיליון שקל. המתחם ישתרע על פני שטח של כ-17 אלף מ"ר ויכלול כאמור בית קולנוע מפואר בגודל של 2,000 מ"ר עם כ-9 אולמות קולנוע, מסעדות ייחודיות, חנויות מסחר ואטרקציות לכל המשפחה. המתחם החדש תוכנן על ידי חברת האדריכלים S.O כמבנה מודרני ומקורה.

ראש העיר, אבי אלקבץ, אמר ל"מגדילים" כי: "עפולה נחשבת כבר שנים ארוכות לבירת התרבות של הצפון וכיאה לעיר תרבות מובילה חשוב שיהיה לתושבי עפולה ובאיה מתחם קולנוע איכותי שירחיב את אפשרויות תרבות הבילוי והפנאי לצד יצירת מאות מקומות עבודה חדשים".

מימין לשמאל ענאן שמשום אבי אלקבץ // צילום: בוריס קוזנץ
מימין לשמאל ענאן שמשום אבי אלקבץ // צילום: בוריס קוזנץ

ענאן שמשום, מסר כי: "מעבר לכך שזהו המהלך הראשון שלנו בתחום הנדל"ן המסחרי, כתושבי הצפון אנחנו שמחים על הזכות שניתנה לנו לייצר מתחם בילוי ופנאי ענק וראשון מסוגו באזור העמקים שייתן לא רק מענה תרבותי לתושבי האזור, אלא גם ייצור אלפי מקומות תעסוקה חדשים לתושבי הסביבה. בחרנו את מיקום המתחם בקפידה רבה, כך שיהיה קרוב לערים מרכזיות צפוניות כמו עפולה, טבריה ובית שאן, מה שללא ספק יהפוך אותו למוקד בילוי אטרקטיבי במיוחד".

 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות