banner
הדמיה: דני שמש Ddesign3
הדמיה: דני שמש Ddesign3

אשקלון: "אזורים ליווינג" תבנה כ- 200 יח"ד להשכרה ארוכת טווח

קרן הריט "אזורים ליווינג" זכתה במכרז "דירה להשכיר" באשקלון, בהיקף של כ- 200 יח"ד ותקים פרויקט להשכרה ארוכת טווח בשכונת אגמים בעיר

הדמיה: דני שמש Ddesign3

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל,  הודיעו הבוקר על זכייתה של קרן הריט "אזורים ליווינג"  במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח, בשכונת אגמים בדרום העיר אשקלון. 

הפרויקט כולל כ- 200 יחידות דיור בבנייה רוויה של 7-9 קומות, 100 יחידות דיור תיועדנה להשכרה ארוכת טווח במודל דירה להשכיר – השכרה ארוכת טווח למשך 15 שנים, כאשר 50% מיחידות הדיור תושכרנה בשכ"ד מופחת והיתר בשכ"ד קבוע ומפוקח – ו-96 יח"ד יוצעו למכירה מיידית בשוק החופשי, עם השלמת בנייתן. הפרויקט ממוקם בשכונת אגמים בדרום אשקלון, רובע חדש שמוקם בימים אלו, בסמוך לשדרות יצחק רבין.

קרן "אזורים ליווינג" תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 15 שנים (תקופת השכירות הכוללת), באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר. בסה"כ דירה להשכיר מובילה כיום כ- 40 פרויקטים ברחבי הארץ עם למעלה מ- 8,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.

שר הבינוי והשיכון ח"כ יעקב ליצמן: "אני מברך על היציאה למכרז של דירה להשכיר באשקלון, כחלק מפרויקטים חשובים להקלה על מצוקת הדיור בארץ. בימים אלה אנו מגבשים תכנית לאומית ארוכת טווח כדי להתמודד עם המצוקה הקיימת".

מנכ"ל דירה להשכיר, יאיר טל : "דירה להשכיר מספקת פתרונות דיור המותאמים לאוכלוסייה יצרנית, צעירה ותורמת בערים רבות בפריסה ארצית רחבה. מודל השכירות ארוכת הטווח של דירה להשכיר יוצר אלטרנטיבה אטרקטיבית לשוכרים לטווח ארוך הנהנים מכל היתרונות של דירה בבעלות – ודאות, יציבות וחווית מגורים איכותית – ללא צורך בבעלות עליה ותוך אפשרות להנות מגמישות מלאה שמאפשר מודל מגורים זה, יתרון המקבל משנה תוקף דווקא כיום בתוך אי הוודאות לאור המשבר במשק והקשיים שחווים רבים בכל הקשור למשכנתאות שנלקחו על ידם לאור אי היציבות בשוק העבודה. דירה להשכיר תמשיך לפרסם, ביחד עם רמ"י, מכרזים רבים נוספים להקמת פרויקטים להשכרה ארוכת טווח בכל רחבי המדינה".

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם: "אני מברך על קיומו של הפרויקט באשקלון, שיאפשר לזוגות צעירים ולמשפחות להצטרף לעיר היפהפייה והמתקדמת שלנו. הפרויקט יהווה עבורם הזדמנויות מצוינת למגורים בשכירות ארוכת טווח באחת השכונות האיכותיות והמובילות באשקלון שתספק מענה לכל צרכיהם, עם ריאות ירוקות בלב השכונה, מוסדות חינוך חדשים, גני משחקים, שבילי אופניים וגולת הכותרת – פארק אקו-ספורט ענק שישתרע על שטח של 600 דונם עם אגם במרכזו, בתי קפה ומסעדות, מתקני סירות ושייט ועוד".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות