banner
עבודות החפירה והדיפון בפרויקט הראשון בשכונת הדרים // יחצ
עבודות החפירה והדיפון בפרויקט הראשון בשכונת הדרים // יחצ

שוהם: החלו עבודות החפירה והדיפון בפרויקט הראשון בשכונת הדרים

הפרויקט הראשון בשכונה, שתכלול 1,444 יח"ד יצא לדרך, על שטח שנרכש בעסקה מורכבת ובעלות של כ- 179 מיליון שקל. הרשות המקומית צפויה להשקיע כ-230 מיליון שקל בפיתוח השכונה

תמונה: עבודות החפירה והדיפון // יחצ

עבודות השטח של הפרויקט הראשון בשכונת הדרים בשוהם, בביצוע חברת "אלמוג" כוללות קידוח ודיפון לפרויקט לקראת יציקת היסודות, כאשר השלב הראשון צפוי להתאכלס בתחילת שנת 2021 והוא כולל 180 יח"ד, ב-18 בנייני מגורים בני 3-5 קומות. החברה מדווחת כי היא סיימה את המכירה המוקדמת עם כ-50 דירות, אשר רובן נרכשו על ידי תושבי שוהם והסביבה.

שטח הפרויקט נרכש מרשות מקרקעי ישראל בעסקה מורכבת, שבמסגרתה קרקע שהיתה שייכת למושב בית נחמיה הסמוך לשוהם, הושבה למינהל. "במסגרת הסכם ההשבה, ניתנה למושב אופציה סחירה לרכישת מגרשים בשווי 20% מהשווי היחסי של הקרקע, בפטור ממכרז.  רכשנו מהמושב את האופציה ולמעשה את המגרשים ישירות מרשות מקרקעי ישראל", מסבירים בחברה. עלות העסקה הכוללת עומדת על כ- 179 מיליון שקל, כולל פיתוח.

הרשות המקומית צפויה להשקיע כ-230 מיליון שקל בפיתוח השכונה
לאחרונה פרסם הכלכלן הראשי באוצר דו"ח העוסק בשכונת הדרים, אשר משווקת בחלקה לזכאי 'מחיר למשתכן', ומצא כי רוכשי הדירות הם ברמה סוציואקונומית מהגבוהות ביותר שנרשמו בפרויקט, עם שכר ממוצע של 27 אלף שקל לחודש למשק בית, כאשר 10% מהרוכשים מציגים הכנסה של 50 אלף שקל ומעלה למשק בית. הנתונים הסוציואקונומיים הגבוהים הוסברו בכך, שבקרב הרוכשים יש שיעור גבוה של מועסקים בתעשיית ההייטק וכן כי קיים שיעור גבוה של משקי בית שבהם שני בני הזוג עובדים.

שכונת הדרים תכלול בסך הכל 1,444 יחידות דיור, 716 מתוכן שווקו במסגרת מחיר למשתכן ועוד מאות יחידות שמיועדות לדיור מוגן ולהשכרה ארוכת טווח. מהחברה נמסר כי מדובר בפרויקט היחיד בשכונה שמיועד כולו לשוק החופשי וכי הרשות המקומית צפויה להשקיע כ-230 מיליון שקל בפיתוח השכונה.

רז שרייבר סמנכל שיווק קבוצת אלמוג // צילום: איציק שוקל
רז שרייבר סמנכל שיווק קבוצת אלמוג // צילום: איציק שוקל

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג, אומר כי: "כבר בשלב זה ברור כי שכונת 'הדרים' עתידה להיות הדבר הגדול הבא באזור המרכז, עם אוכלוסייה איכותית שמורכבת ברובה מתושבי האזור ועובדי הייטק מאזורי התעסוקה הקרובים. השילוב של מיקום השכונה, האוכלוסייה שעתידה לגור בה וההשקעה האדירה בפיתוח הסביבתי ייצרו איכות חיים יוצאת דופן ומקום אידיאלי למשפחות צעירות ומשפרי דיור. העובדה כי מדובר בעתודת הקרקע האחרונה ביישוב צפויה גם היא לתרום להשבחת הנכסים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות