banner
רוני בריק, רובי ריבלין ואילן גורדו // צילום: כפיר סיון
רוני בריק, רובי ריבלין ואילן גורדו // צילום: כפיר סיון

אות יקירי ענף הבניה הוענק לאשר גרין ולאביגדור יצחקי

נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין, לקבלנים וליזמים: "רוב הציבור חושב שאתם יושבים על ביצי זהב. אבל הם שוכחים שבחרתם לרדת לשדה העשייה ולסכן את הונכם"

רוני בריק, רובי ריבלין ואילן גורדו // צילום: כפיר סיון

70 שנה להתאחדות בוני הארץ:  ההתאחדות חגגה את האירוע במשכן לאמנויות הבמה בת"א, בנוכחות 1,600 אורחים, לרבות האזרח הראשון, נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין. עוד ברכו, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, נשיא ההתאחדות רוני בריק והמנכ"ל, עו"ד אליאב בן שמעון. ריבלין, אמר באירוע כי: "רוב הציבור חושב שאתם יושבים על ביצי זהב. אבל הם שוכחים שבחרתם לרדת לשדה העשייה ולסכן את הונכם. אני מודה לכם שבחרתם לעשות זאת ושאתם בוחרים בצד הנכון. המשיכו לבנות את הארץ בכל מקום גם בנגב בגליל ובגולן". שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, הוסיף: "תהליכים שהתרחשו בשיתוף פעולה בנינו יהיו המסילה שעליה ייסע ענף הבניה עוד הרבה מאוד שנים".

יואב גלנט ורוני בריק // צילום: כפיר סיון
יואב גלנט ורוני בריק // צילום: כפיר סיון

בין המשתתפים בלטו גם נשיא התאחדות בוני הקודם ניסים בובליל והנשיא הבא של ההתאחדות, ראול סרוגו, גזבר ההתאחדות ויו"ר מרכז הליכוד בירושלים, הקבלן הוותיק אילן גורדו, נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, נשיא התאחדות החקלאים, דובי אמיתי, ואחרים.

יקירי ענף הבנייה: אשר גרין ואביגדור יצחקי
בשיאו של הכנס, ההתאחדות העניקה אות יקיר ענף הבניה בישראל לקבלן הוותיק וסגן הנשיא היוצא שלה, אשר גרין, שבין השאר בנה את היכל הזיכרון בהר הרצל ולראש מטה הדיור הקודם ויו"ר מפעל הפיס כיום, אביגדור יצחקי. יצחקי, בהופעה ציבורית נדירה, אמר: "כשנכנסתי לתפקיד קודם כל באתי להתאחדות בוני הארץ וקבלתי רשימת דרישות. את רובן ביצעתי. זו דוגמא נדירה לשיתוף פעולה של המגזר הממשלתי והעסקי. כך צריך להיות".

רוני בריק ואשר גרין // צילום: כפיר סיון
רוני בריק ואשר גרין // צילום: כפיר סיון

נשיא התאחדות בוני הארץ, רוני בריק, מסר: "ההתאחדות הפכה למובילת תהליכים מול המדינה שמשנים את הענף ומצעידים אותו קדימה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות