banner
הכביש החדש באילת // צילום עיריית אילת
הכביש החדש באילת // צילום עיריית אילת

אילת: כביש חדש מחבר בין מרכז העיר לאזור התיירות

פינוי שדה התעופה באילת: במסגרת התוכניות לפיתוח השטח והאזור, נחנך כביש חדש, המחבר את שני חלקי העיר ממערב למזרח, לאחר שבעבר חצץ ביניהם שדה התעופה

עיריית אילת חנכה כביש רוחב המחבר בין שני חלקי העיר ממערב למזרח – בין מרכז העיר לאזור התיירות, אשר עובר דרך שטח שדה התעופה הישן. בעירייה מציינים כי בהמשך מתוכנן להיסלל כביש רוחב נוסף שיעבור דרך שדרות התמרים בעיר. 

"עד היום אילת חולקה לשניים על ידי שדה התעופה שהיה ממוקם בטבורה של העיר. תושבים שרצו להגיע לאזור התיירות נאלצו לנסוע ולהקיף את כל שטח השדה כדי לחצות את העיר. בשנה האחרונה שדה התעופה הישן באילת פונה ובמקומו נפתח שדה התעופה הבינלאומי החדש ע"ש רמון הממוקם במרחק של כ-19 ק"מ צפונית לעיר", מסבירים השבוע בעירייה את הרקע לפתיחת הכביש, "פינוי השדה הישן אפשר לסלול את כבישי הרוחב המחברים בין שני חלקי העיר באופן מהיר וקל, והם יסייעו גם בהפחתת עומסי התנועה בכבישים המקומיים בעיקר בימי הקיץ והחגים, בהם תושבי העיר אילת לארח את המוני ישראל".

הכביש החדש הינו דו נתיבי ודו מסלולי, והוא יהווה את הגבול הדרומי של שכונת המגורים שתיבנה בחלקו המרכזי של השטח. במסגרת העבודות נבנו מעגלי תנועה חדשים משני צדי הכביש והורחבו הקיימים. העבודות התבצעו כחלק מהפיתוח והבנייה של פארק הטרמינל באילת. על תכנון שטח שדה התעופה הישן, המשתרע על כ – 800 דונם, אמון מינהל ההנדסה בעירייה.

מאיר יצחק הלוי ראש עיריית אילת // צילום יח"צ
מאיר יצחק הלוי ראש עיריית אילת // צילום יח"צ

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, מסר כי: "מדובר באירוע היסטורי באילת. הכביש ישפר משמעותית את איכות החיים של תושבי אילת וכן של מיליוני התיירים שיפקדו את העיר בחודשי הקיץ והחגים השנה ובשנים הבאות. הכבישים הם חלק מהפיתוח הנרחב שעוברת העיר – במסגרתו ייבנו שכונות מגורים חדשות, תפותח כל רצועת החוף, וייבנו אזורי מסחר בילוי ופנאי לרווחת התושבים והמבקרים בעיר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות