banner
הדמיה - מתחם הנטקה התחדשות עירונית // קרדיט: ארי כהן גיא איגרא אדריכלות ובינוי ערים
הדמיה - מתחם הנטקה התחדשות עירונית // קרדיט: ארי כהן גיא איגרא אדריכלות ובינוי ערים

ירושלים: הושג רוב של 80% מבעלי הדירות בפינוי בינוי של 480 יח"ד

הפרויקט ממוקם בשכונת קריית היובל, כולל פינוי של 138 יח"ד קיימות ובמקומם בניית 480 יח"ד. ההכנסות הצפויות לחברה היזמית מוערכות בכ-800 מיליון ש"ח ועלויות ההקמה מוערכות בכ-650 מיליון ₪

חברת ICR – ישראל קנדה ראם מגורים מדווחת הבוקר כי היא החתימה 80% מבעלי הדירות במתחם פינוי בינוי בשכונת קריית היובל בירושלים. התוכנית, שאושרה להפקדה, מתפרסת על פני שטח של כ-9.5 דונם, כוללת פינוי של 12 מבני מגורים בני 138 יח"ד, ובמקומם בניית 480 יח"ד ב-4 מגדלים בני 25 קומות הפונים לכיוון עין כרם, עם חזית מסחרית ושטחים ציבוריים.

ההכנסות הצפויות מוערכות בכ-800 מיליון ש"ח ועלויות ההקמה מוערכות בכ-650 מיליון ₪. 

המתחם ממוקם ברח' ארתור הנטקה בשכונת קריית היובל ירושלים על תוואי הרכבת הקלה, בסמיכות לצומת הרחובות יעקב טהון והנרייטה סאלד, מעברו השני של "גן המפלצת". מהחברה נמסר כי: "הטופוגרפיה במקום, עם הבדלי הגובה של כ-15 מטר מהקצה המזרחי לקצה המערבי ברח' ברזיל, והפרש הגובה בין רחוב ברזיל לארתור הנטקה, תאפשר בניה ירושלמית מסורתית מדורגת ועם זאת מדרונית. התב"ע הופקדה וממתינה לאישור הרשויות למתן תוקף".  

מורדי שבת מנכ"ל ICR // צילום: יח"צ
מורדי שבת מנכ"ל ICR // צילום: יח"צ

מורדי שבת, מנכ"ל ICR ישראל קנדה ראם מגורים: "השילוב של התחדשות עירונית תוך שמירה על רווחת בעלי הזכויות שהינם שותפים לדרך, אשר יקבלו בסופו של יום דירה מרווחת, איכותית וחדשה, יחד עם בנייה של מגדלים מודרניים, תוך ניצול מלא של הטופוגרפיה המיוחדת של המגרש, יאפשרו בנייה של דירות פרימיום". 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות