banner
קבוצת אלמוג יבנה // הדמיה: 3D DESIGN
קבוצת אלמוג יבנה // הדמיה: 3D DESIGN

בלק פריידי: היזמים מציעים הנחות בשווי מאות אלפי שקלים

יזמי הנדל"ן לא מפספסים את ההזדמנות השיווקית, מצטרפים ל"בלק פריידי", ומציעים הנחות והטבות לרכישת דירה, שיכולות להגיע למאות אלפי שקלים. לפניכם כל הפרויקטים והמבצעים, כפי שנמסרו מהחברות

קבוצת אלמוג יבנה // הדמיה: 3D DESIGN

יזמי הנדל"ן לא מפספסים את ההזדמנות השיווקית ומצטרפים ל"בלק פריידי":  השנה יציעו חברות יזמיות הנחות והטבות לרכישת דירה, שיכולות להגיע למאות אלפי שקלים למי שיגיעו למשרדי המכירות ביום שישי הקרוב, כאשר בחלק מהמקרים ניתן יהיה לקבל את ההטבות עד לסוף החודש.

כך למשל, קבוצת אלמוג הכריזה כי היא יוצאת במבצעים מיוחדים בבלק פריידי, אשר יימשכו עד סוף החודש. על פי מידע שמסרה החברה ובאחריותה בלבד, אלו הם כל הפרויקטים והסכומים המדוברים:

בפרויקט החברה בשוהם – אלמוג A-LA-PARK, מציעה החברה מחירי פריסייל למספר דירות אחרונות המגלמים הנחה של מאה אלף שקל לדירה, וכן מבצע מימון מיוחד הכולל הלוואה ללא ריבית שתיפרע רק במועד המסירה. דירת 5 חדרים תוצע בבלק פריידי במחיר של 2.75 מיליון שקל, שהוא כאמור הנחה של 100 אלף שקל. מדובר בפרויקט שממוקם בשכונה חדשה בשוהם שנבנית על עתודת הקרקע האחרונה ביישוב. הפרויקט כולל 180 יח"ד ב-18 בנייני מגורים בני 3-5 קומות, והיצע הדירות כולל דירות 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הבניינים בנויים מעל חניון תת קרקעי במיקום מבוקש ביותר בצמידות לפארק המרכזי בשכונה ששטחו כ-100 דונם.

הדמיית שכונת הדרים, אלמוג שוהם // טוטם הדמיות
הדמיית שכונת הדרים, אלמוג שוהם // טוטם הדמיות

בפרויקט החברה ביבנה ALMOG YAVNE יינתנו מחירי פריסל למספר דירות אחרונות, המגלמים הנחה של מאה אלף שקל לדירה. כמו כן יינתנו הטבות מימון הכוללות הלוואה ללא ריבית שתיפרע במועד המסירה. לדוגמה, דירת 3 חדרים בקומה גבוהה תימכר במחיר של החל מ1.53 מיליון שקל, מחיר המהווה הנחה של מאה אלף שקל. ALMOG YAVNE הנו קומפלקס המגדלים הראשון שנבנה ביבנה הוותיקה וכולל חמישה מגדלי מגורים ברחוב החרמון ביבנה, בקרבת הכניסה הצפון-מזרחית לעיר עם נגישות מיידית לצירי התחבורה הראשיים של גוש דן (כביש 42, כביש 4, כביש 431). ALMOG YAVNE מציע תמהיל מגוון של יחידות דיור הכולל דירות של 3, 4 ו-5 חד' ובנוסף שלל דירות מיוחדות (פנטהאוז ומיני פנטהאוז). לדירות חניה תת קרקעית.  

בפרויקט אלמוג גארדן בחיפה מציעה קבוצת אלמוג 5 דירות אחרונות בפרויקט במחיר של 1.55 מיליון שקל לדירת 5 חדרים עם מרפסות שמש. גם במקרה זה מדובר בהנחה של 100 אלף שקל לכל דירה. מדובר בפרויקט תמ"א הריסה בשכונת רמות רמז, במסגרתו ייבנו 2 בנייני בוטיק בני 8 קומות עם 72 יח"ד. לכל דירת מפונים חדשה יתווספו כ-10 מ"ר ובנוסף מרפסות שמש וחניה. הפרויקט תוכנן ע"י אדריכל אריה מאייר, באופן המשלב מבנה מרקמי בתוך אזור של חורש טבעי והינו חלק מתכנית להתחדשות עירונית רחבה שקידמה עיריית חיפה למתחם חביבה רייך שברמות רמז.

אלמוג גארדן בחיפה // הדמיה: AA STUDIO
אלמוג גארדן בחיפה // הדמיה: AA STUDIO

הנחה של 50,000 ברמת גן
ברמת גן הכריזה קבוצת הנדל"ן מאירוביץ' גלנור, כי יוצאת במבצע חד פעמי. ממידע שמסרה החברה ובאחריותה, עולה כי עבור פרויקט מעלה השחר בשכונת יד לבנים ברמת גן ומציעה הנחה של 50,000 ₪ ברכישת דירה בפרויקט. כמו כן, מוצעת הטבה חד פעמית בתנאי התשלום, 20% בחוזה והיתרה עד האכלוס. ההטבות יהיו בתוקף החל מה23 לנובמבר 2018 ועד סוף החודש וחלות על כל סוגי הדירות המוצעות בפרויקט. בפרויקט נותרו מספר מוגבל של דירות למכירה, המחירים מוצגים לפני הנחת הBlack Friday שתינתן כאמור בין התאריכים 23-30.11: דירות 3 חדרים בשטח 74 מ"ר החל מ1.999 מיליון שקל ודירות 4 חדרים בשטח של 90 מ"ר עם מרפסת של 5 מ"ר במחיר החל מ2.250 מיליון שקל.

פרויקט מעלה השחר של ברמת גן // הדמיות view point
פרויקט מעלה השחר של ברמת גן // הדמיות view point

מעלה השחר הממוקם ברחוב מעלה השחר 14 ברמת גן הנמצא בסביבה שקטה ובסמיכות לפארק הציבורי החדש שהוקם בעיר. הפרויקט שעתיד לכלול 20 דירות ב 7 קומות אשר נבנות במקום הבניין הישן, נמצא כרגע בשלב סיום הבנייה וצפוי להסתיים בחודש יולי הקרוב. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 3-4 חדרים,  דירות גן ודירות פנטהאוז מפוארות. הבניין יכלול לובי כניסה מפואר, מפרט טכני עשיר בכל דירה ומערכת חשמל חכם ועוד. אדריכל הפרויקט הוא ישראל כץ.

מבצעים קורצים למשקיעים בירוחם
גם בדרום ניתן למצוא מבצעים, כאשר "נאות אמיר" מקבוצת כתב, מציעה הטבה מיוחדת שתקרוץ למשקיעים, במסגרתה מתחייבת החברה לשנתיים של הבטחת שכירות לכל מי שירכוש דירה בפרויקטים שלה בירוחם, בעלות כוללת של 70 אלף שקל לרוכש. על מידע שנמסר על ידי החברה ובאחריותה, אלו הם המבצעים המוצעים:

פרויקט "נאות השקד" שמקימה החברה בירוחם, אשר נמצא בבניה מתקדמת וחלקו מוכן לאכלוס מיידי. הפרויקט עתיד לכלול 54 יח"ד. בפרויקט נמכרים "בתים מלאים" בני 5 חדרים בשטח של כ- 120 מ"ר עם שתי מרפסות, גינה וחניה פרטית במחיר החל מ 1,120 מיליון שקל,  ו"בתים גדלים" – צמודי קרקע בני 3.5 חדרים בשטח של כ- 85 מ"ר, מרפסת וגינה בשטח של כ 70 מ"ר וחניה פרטית, ועוד אפשרות לבניית 35 מ"ר נוספים בעתיד, במחיר המתחיל ב- 940 אלף שקל. הקונספט הייחודי של הפרויקט הוא "בית גדל"- בית צמוד קרקע במפלס אחד עם אישורים ותכניות לבניית מפלס נוסף, אשר את בנייתו יוכלו הרוכשים להשלים בעתיד.

פרויקט "נאות צהלה" שמקימה החברה בעיר, שנבנה ברחוב סלעית, במתחם צהלה הממוקם בכניסה ליישוב. נאות אמיר בונה 90 יח"ד צמודות קרקע – קוטג'ים, דירות גן ודירות גג, כאשר חלק מהדירות כבר מוכנות לאכלוס מיידי. כל הדירות בנות 5 חדרים בשטח של 115 מ"ר, כוללות חניה צמודה, ומפרט בסטנדרט גבוה במיוחד. הדירות במחירים החל מ-1,045,000 ₪.  

*כל המידע על הפרויקטים והמבצעים נמסר מהיזמים והינו באחריותם

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות